Tuesday, April 19, 2011

Update

So, lately there hasn't been much going on in guru land except for the casual lulz from Kai, but those are daily normal things ;) I think there are 3 reasons why Jewtube has been so dead lately.

Number one being that Youtube keeps fucking around with their layout and has made it so difficult to watch videos in the subscription box. I have pretty much given up watching the guru's videos because I can't see when they upload a video. I hope I'm not the only who feels this way. I feel like a lot of people have given up on Youtube just because they keep changing shit. Another reason why there is no real dramaz going on might be because all our detective trolls are in school and don't have the time to find the lulz. Although, there was more to take about during the Summer on UC, it did bring a lot of drama and fighting between the commenters on the blog. Hopefully this Summer we can find some juicy stuff without the fighting<333

Lastly, the biggest reason there is no drama going on is the fact the gurus are getting smarter about the sneaky shit they try to pull. They are finally realizing that if they get caught gossip blogs like this site will call them out on it. I like to think that this blog talks about the wrong doings instead of the catty made up rumors about the gurus. With this said, I feel like some sites take trolling a little bit far. So, now the gurus are taking action against the gossip site, GuruGossip. Some no name chick is trying to have them shut down by having other gurus report them to forumotion.com which is linked to omgforum.net.

Links:
http://gurugossip.omgforum.net/
blog wanting to take down GG- http://glitterishallsorts.blogspot.com/2011/04/guru-gossip-time-to-stop-hate.html
report GG- http://www.forumotion.com/en/litigation/

still writing, just wanted a new post for guys to comment on

2,570 comments:

1 – 200 of 2570   Newer›   Newest»
moar fail plz kthx said...

i'm still writing the rest of thi post atm

Anonymous said...

I love Jason A!!!

Anonymous said...

Hi

Anonymous said...

Hi obiwaaaan!!!

Anonymous said...

I CLAIM THIS POST FOR JAMES MCAVOY!

Anonymous said...

James mcavoy.... Huhuhuhuhuh

Anonymous said...

:O There was a new post?!

Anonymous said...

Damn!! I swear to God you gurrls are in my brain with my guy crushes. First JGL, now James McAvoy. If someone says Enrique Iglesias, I'm gonna O right here, right now.

Anonymous said...

Thinking of James McAvoy makes me want to go watch the Atonement library sex scene.

Anonymous said...

Enrique...











...Santos.

Anonymous said...

James McAvoy really....

Anonymous said...

you girls are stupid girls

Anonymous said...

12:12 i swear i was about to say the exact same thing.... Except ill trade in enrique for mario lopez.... :D

Anonymous said...

Uhg Alexa wears the same perfume as me. Gag. My signature scent will never be the same. Also, wtf does Lacoste have to do with Lacrosse and Field Hockey? Nothing. Way to mention golf though. Ohh wait...

Anonymous said...

uhh the subscription boxes arent rocket science lol, should we just start calling you "Kai", Jen?

Anonymous said...

is he the kid from the harry potter movies?

Anonymous said...

Ugh James McAvoy looks like he has fucking cancer.

Anonymous said...

ew @ the link to gg.

Anonymous said...

she probably said lacrosse being it sounds like lacoste so obviously they are related and likewise lacrosse and field hockey are similar so again, making connects.

Anonymous said...

Alexa's such a dumb kid. I don't know where her snobbery comes from other than her money, she's probably the least attractive of all the young Youtubers. And what is she good at/doing in life?

Anonymous said...

"she probably said lacrosse being it sounds like lacoste so obviously they are related and likewise lacrosse and field hockey are similar so again, making connects."

kai? is that you?

Anonymous said...

It also repulsed me when she kept saying "It smells preppy! It's preppy! I mean obviously, it's Lacoste!" in that arrogant attitude. I wear Lacoste clothes and perfume and I wouldn't brag about being "preppy." Kids like her piss me off.

Anonymous said...

kai? is that you?

lol i was being sarcastic. as in that was probably her thought process. but it's abviously wrong. neither one of those sports have anything to do with lacoste.

Anonymous said...

Yup @12:24 and even though shes no star herself, it makes me think of Meghan's Im not perfect video where shes like "my PARENTS money has nothing to do with ME, I didnt earn it" or whatever. Alexa actually has no good qualities not even money lol she didnt do shit

Anonymous said...

...I like Megan. :)



Don't hurt me. :(

Anonymous said...

wasn't is alexa who was on blogtv with deformed pinky allie saying they make more money off youtube than "your dad"? and they were trying to make haters jealous or some shit?

Anonymous said...

Alexa is just annoying. She's always raving about how unique and special she is. Uh, no. You're the same as every other teenager trying to be hipster.

Anonymous said...

i can not stand any of these little girl gurus who aren't even finished high school. they don't know shit but act like they're so amazing and smart and a professional. the only reason they can afford to buy so many beauty products is because of their rich mommy and daddys, who also buy them HD cameras and macbooks to make videos. graduate high school and take at least a 40 hours makeup course then turn on your camera and try and talk to me about stuff.

Anonymous said...

all the snobby rich kids in my area wear lacoste and they think they're the shit. yet none of them have real designer shit because they're parents make them work and not just leech off their money like alexa.

Anonymous said...

The posing she does at the beginning of her videos is the WORST. I get so much second hand embarrassment from it.

http://www.youtube.com/watch?v=26rQkd213jk

The fake laughing.... Wtf is she doing? Stop.

Anonymous said...

Yep.

http://www.youtube.com/watch?v=GN_L03xxxqg

Note: Turn down the volume.

Anonymous said...

12:44 what are you trying to say?

Anonymous said...

Everything Alexa does is secondhand embarrassment shes the complete definition of like a stereotyped teenage girl that would be in like a meme

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=iyzZilo39Tk


anyone seen the momos prom video thing. WTF is going on in that vid i do not compute

Anonymous said...

alexas lips are like that one girls someone posted the other night. shes always so proud of how full they are, but they just look stupid. its like fat girls who say they have curves. no.

Anonymous said...

moomoo boobs look like ass

Anonymous said...

I just skipped around the momo video but it looks like she didnt go to prom but tagged along for all the activities like dinner (of course) and post prom. idk though.

Anonymous said...

lol the moomoo twins were orange.

Anonymous said...

so orange that they look dirty. i wonder how many bottles had to be used on their fupas

Anonymous said...

someone said momo #2 needed to lay off the bronzer and momo was like AH NO SHE HAS A TAN!

Lolokay.

Also, she went to prom with her hair looking like that? Damn Africa.

Anonymous said...

Heres the pic of SmokeyPinkCunt wearing her Imats pass to the Beautyliss party so everyone knows she's a very important kid

http://www.beautylish.com/a/vmirn/nyc-spring-trend-preview-recap-photos

Idk if its going to go to the right picture or just to the album but its midway down the page on the left side, her and some other girl

Anonymous said...

I wish I had full lips ):

Anonymous said...

ew julie713 looks horrid in that pic. i actually really liked her a while ago but havent watched her in foreva.

Anonymous said...

http://images.cdn2.beautylish.com/11/04/10/lb_9c1a4e73d1be1826f1061755a4ffb72a.jpg

gross.

Anonymous said...

Julie's dress on her at Imats was :/ I think she's pretty pretty (lol?) but the dress was like paper thin sheer clinging and that just isn't flattering on anyone, even though theres nothing really wrong with her body

Anonymous said...

http://images.cdn2.beautylish.com/11/04/10/lb_9c1a4e73d1be1826f1061755a4ffb72a.jpg

who the fuck is that?

Anonymous said...

queenofeating

Anonymous said...

LOL queen of eating

Anonymous said...

Did beautylish take down the pic that Brooke posted on her twitter where Laurens boobs are completely out?? hahhaha I cant find it there

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=GN_L03xxxqg

Wtf is up with Alexa's hair?! Does she think that looks cute? I used to have long hair like that but you have to do shit to it so It doesn't just look like horse tails floating out of your assface.

Anonymous said...

Lauren who?

Anonymous said...

Oh my god I hate all mankind

Anonymous said...

1:12 AM why baby :(

Anonymous said...

ForeverKailynx

if you are nc15 from MAC what shade do you use in the mineralize skinfinish natural? less than a minute ago via web


WELL, SINCE 15 IS THE LIGHTEST SHADE MAC FUCKING MAKES, I'M GONNA GO WITH THE LIGHTEST SHADE OF POWDER TOO. this bitch is a fucking imbecile.


wv: surie

Surie Cruise is only 3 and smarter than Kai already.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=MVMhsoWR0zs


oh jesus, i remember this video.... ears are bleeding.

Anonymous said...

She's not even an NC15. Her face is always 3 shades lighter than her body.

Anonymous said...

No I meant I hate all mankind because of that Alexa and whoever girl video hahahah so bad

Anonymous said...

Most people usually get prettier as they mature through their teen years... I like Blair and all, but I feel like she's going downhill. She's still pretty but she was definitely prettier in her little green room.

Anonymous said...

Oh believe me, I know. But if she's gonna waste her money on that shit, at least get it to match her foundation/concealer.

Tho, tbh, I hate MSF. I'm an NW15/20 and even the lightest shade ("Light") turned me orange. No fucking thanks, MAC.

Anonymous said...

lol she's not an NC15. the bitch just grabs the lightest shade because she wishes she was that pale so she can be a special snowflake. her face is always clown white compared to her tanned body. kai is a retard.

Anonymous said...

lol didn't she say its because her face is naturally lighter than the rest of her body? (obviously she didnt use such big words) But I'm pretty sure when someone said it didnt match her body she was like YA WELL IT MATHETHS MY FACE!

Anonymous said...

1:21 AM, misery loves company i guess

Anonymous said...

I hate MSFN too, even though all of the gurus seem to love it. Too cakey over foundation, too sheer to be used on it's own.

And anyway, why is Kai using sheer products now? I thought her skin was thuper bad and she had to run to the dermatologist to fix it.

Anonymous said...

You're supposed to match your face to your neck/the rest of your body. But oh no, not when you're Kailyn Wilcher. This special snowflake has to wear the lightest shade while she TANS THE REST OF HER BODY.

Anonymous said...

http://i51.tinypic.com/afblat.jpg


Enough said, Kai.

Anonymous said...

when she didn't put makeup on her nose because of her new nose piercing you could see how off her foundation is to her skin. her skin was pale white then her nose was randomly tanned and freckled. she's a good 4-5 shades lighter than her normal skin tone.

Anonymous said...

Lol I know that and I don't even wear foundation. Guru Princess Kai does not.

Anonymous said...

she took a 40 hour makeup course and has an hd camera, she is a guru! SHE IS A GURU!

Anonymous said...

http://i51.tinypic.com/afblat.jpg

HAHAHAHAHAHAHA oh man how have i never seen that picture before?!?! amazing tbqh. ohhh this bitch.

Anonymous said...

Kai is so fucking stupid. She wants to be the fairest of them all, but then she slathers her body in fox tanner. You can be tan OR pale, Kai! Pick one!

Anonymous said...

srsly though what is the deal with her teeth? sometimes they looked jacked as hell, other times they look relatively straight and even all the way across. is it just that she wears her retainer a few nights in a row? i can't figure it out.

Anonymous said...

holy fucking gums.

Anonymous said...

I think it's her angles/lighting. A retainer a few nights wouldn't shift her teeth or anything. But under certain conditions you can't see the outline of her individual teeth and as a whole they are relatively straight across. They're just shaped funny and disproportionate. But I always laugh when someone makes a comment about her teeth and Davit goes "DUDE, Her teeth are perfect! They're straight! She had braces!" Uhm no fatty, your girlfriend's dolphin teeth are still jacked as hell.

Anonymous said...

they may be straight but they're WAY too big for her mouth. when she smiles, it looks like she's wearing dentures and they're going to pop out any minute.

Anonymous said...

Forget the teeth, she has the hugest gums I've ever seen. Jfc, it almost looks shopped.

Anonymous said...

Yeah her teeth look normal sized, or at least what's exposed of them. Oddly shaped, slightly long and rounded, but overall normal sized. It's the roots of the teeth in her baseball field gums that are ridiculously huge. Babygirl could land a plane.

Anonymous said...

http://i55.tinypic.com/2i0xkwj.png

Difference in skin tone on her cheek and skin tone on her shoulder.

Anonymous said...

lol omg.

Anonymous said...

good night.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=ueTTTb6nVXI


have you guys watched this

Anonymous said...

http://i.imgur.com/W5mXb.jpg

Lol, happened to skip to this part of the video and paused it. Sexy Alexa, really.

Anonymous said...

Alexa thinks she so damn sexy-but seriously shes not that amazing. Those beautylish pictures of her prove it.

Anonymous said...

wv: surie

Surie Cruise is only 3 and smarter than Kai already.


lmao. Kai is so hopeless ffs.

Anonymous said...

suri is 5

Anonymous said...

Suri is turning into a major brat like Kai, her parents buy her everything and let her eat whatever she wants. Some stupid Scientology belief in treating kids like adults.

Anonymous said...

Scientologists are so fucking insane.

Anonymous said...

i was just thinking the other day, why does kai make videos ? Every1 else makes money from youtube,give out tips and actually enjoy to do them, to a certain degree.

What does kai do, shows her ugly ass outfits and asks people for tips on what foundation she can wear, while she sits in her pink room. or new spring fashion that she can wear while she sits in her room. ffs

Anonymous said...

make up is her passion, 12:06 thats why. lay off cunt

Anonymous said...

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/215590_150011301732221_108934765839875_341174_7600620_n.jpg

Anonymous said...

I think she makes them because she has nothing else to do. No school, work (oh sorry forgot bout her super busy marks job..), or friends (besides davit..). shes doing nothing with her life besides her videos..

Anonymous said...

12:10



eeww wtf who are they?

Anonymous said...

why is youtube so boring and dead lately? there's hardly any new videos from anyone. where is kai? wtf happened to kalel?

Anonymous said...

lol, i mean does kai think her fashions of da day is helping any1 ?? or when she does useless walmart.com hauls. lol


I think the beauty community on youtube is dying down slowly. But never fear our little kaikai will never stop !!

Anonymous said...

kai considers youtube a job. even though she doesn't get paid or get anything out of it. making videos and selling mark is a good enough "job" for her to keep her busy and occupied and apparently it's fine with mama wilcher so she doesn't push kai to get a real job.

Anonymous said...

If all I ever had to do was sit at home my ass would look like a hobo. On my days off where I don't have to go anywhere I wear pajamas as late as humanly possible. Who the hell puts on makeup and heels to sit in their pepto bismol room all day?

Anonymous said...

That's why I believe Kai showers. Some people don't think so but if she puts on a full face of makeup and heels then I'm sure she showers too.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=oeXPXgwsx_Y

a "most prettiest" moment @2:17

Anonymous said...

i can't believe kai still has problems with makeup lines of demarcation. it's kind of like the opposite of those girls in high school with darker/oranger faces than they're bodies. what they have in common though is that they know shit about properly applying makeup, and end up looking like clowns. sad that kai has had a (waste of a) 40-hour makeup course and she still doesn't know how to properly match her foundation to her body.
i mean, one 5-minute segment with carmindy on "what not to wear" taught me that, why is it so hard for kai?

Anonymous said...

she got out of the pool and went straight to her room to film a tutorial.

she stays in the clothes she worked out and sweated in.

she puts her hair up when it starts getting greasy because she doesn't want to wash it.

and you're sure that she showers? okay.

Anonymous said...

Kailyn doesn't shower

Anonymous said...

Everything seems to take longer to click for Kai. She's been using makeup since she was 13 or something right? I started wearing makeup 2 years ago and I know how to apply my makeup perfectly. She applies her makeup like a beginner. I've seen little girls on Youtube that are self taught do a better job than she does too. Not to mention, Kai also took a 40 hour makeup course. For someone that's supposedly so passionate about makeup, she really doesn't try to master her craft.

Anonymous said...

lol she's done shit to become a ~makeup artist~ it's like she expects the clients to just come to her, without any networking or having a portfolio. good luck kaikai!

Anonymous said...

Kai could probably get a decent amount of clients if she marketed herself the right way. Middle-aged women love her because they think she's retarded. She should play that up. "Let this poor special needs girl do your makeup!" Soccer moms all over Bowie would pay her to smear makeup on their faces because it would make them feel like they were doing a good deed.

Anonymous said...

2:59

so so so sad... but true... mama wilcher should pimp her out to her old clients. I'm sure they'd pay at least 20 dollars lol


I can picture it now "HERE-IS-TWEN-TY DOLL-ARS-YOUNG-RE-TARDED-GIRL"

Anonymous said...

Even in the 40's they knew how to apply lipstick Kai. 2-3 strokes, not fucking 50. The same goes for gloss. There's a reason for it not being as pigmented as a lipstick - it's because (hold on to something now, this might come to you as a shock) it is NOT lipstick.

http://www.youtube.com/watch?v=75TwRLgxMXo

Anonymous said...

kai cuts out the mascara and liner from her tutorials but she spends 5 minutes applying a million layers of lipstick/lip gloss. no one needs to see you put it on.

Anonymous said...

myu2b got shut down?

Anonymous said...

Yeah why does Kai do that whole lighter foundation thing? Obviously she tans her body so why does she not go get darker foundation?

Anonymous said...

because that would actually make sense, kai does not compute.

Anonymous said...

Is it bad that I sometimes like Jenna? She's like 15 different people.

Anonymous said...

lol thanks for posting that, it reminded me to see if lisa eldridge had updated with another vintage makeup video, and she did!

Anonymous said...

lol i also like how they knew to match your foundation with the rest of your skin and 'not a shade lighter'

Anonymous said...

Dear Kai: here is a short guide on how to pick the right foundation

http://www.youtube.com/watch?v=BN4SIr3k4YY

Anonymous said...

so is kai going to buy the new katy perry perfume ?? I give it about a week.

Anonymous said...

http://27.media.tumblr.com/tumblr_ljtxbbPqrR1qbsdnyo1_500.jpg

Anonymous said...

Lol that's photoshopped momo.

Anonymous said...

sip sippin on orphan tears

Anonymous said...

THE BLOG IS BACK!

http://unkn0wncritic.blogspot.com/

Anonymous said...

lol my mom started weight watchers with that new point system or whatever. a medium sized range is 2 points... kai was eating like 3 hard boiled eggs and bacon. i can't even imagine how many points those are in comparison. she probably eats all of her points in one meal. and yes moron, you DO need to watch what you eat. they stress on eating your points in healthy foods and not junk.

Anonymous said...

holy fuck, the blog is actually back. everywan save what you can!

Anonymous said...

Not going back there, sahhry. It's nice to see the old lulz though.

Anonymous said...

WHERES THE CBOX?

Anonymous said...

new kai ootd

Anonymous said...

Fatnat speaks! Threatening to sue this blog:
http://i54.tinypic.com/6ydxtt.jpg

Mama Neagle speaks out!
http://i55.tinypic.com/118lyzt.jpg

Mama Neagles picture:
http://i51.tinypic.com/10oflna.jpg

Proof that it's her mom. Her Youtube page and Blogger profile:
http://i54.tinypic.com/24yu5ie.jpg
http://i54.tinypic.com/5mbtl2.jpg




LOL good times!

Anonymous said...

did you post it in the link dump?

Anonymous said...

http://www.youtube.com/foreverkailyn#p/u/0/5mUt4Gi8Hzw

kais 420 outfit

Anonymous said...

all of kais shoes look brand fucking new

Anonymous said...

OMG how could i have forgotten


COPYWRITE?!?!1


what a fail writer she is!

Anonymous said...

lol of course she's going to davits for 4/20. her hair looks really bad.

Anonymous said...

impressed that Kai knew the word "kiosk"

Anonymous said...

its copywrite because she copy writes her novel

Anonymous said...

what-the-fuck

is up with kai's hair in this last video?! it reminds me of some old redneck woman with a mullet

Anonymous said...

I feel like Kai's been wearing that same rats nest hairstyle for daysss. She prob hasn't washed her hair at all.

Anonymous said...

it's been looking extra mulletesque lately.

Anonymous said...

That hair is definitely a no-no for her. I wonder how she CAN NOT see with her own damn eyes in the mirror how unflattering those curls are. Then again, we're talking about Kai...

captcha: icest

...

Anonymous said...

kais baby photos
http://i40.tinypic.com/2elw5du.jpg

Anonymous said...

I'm mirroring UC. I'll post the dl links in a minute.

Anonymous said...

you're awesome, thank you bb!

Anonymous said...

how did you know uc was back up? lol i c u cammy tryna get ur blawg back

Anonymous said...

kai regarding her FAS
http://i47.tinypic.com/2ezu0c8.png

Kai and Mike Wilcher
http://i45.tinypic.com/eurd08.jpg

Kai and pot pie
http://i45.tinypic.com/dykj6c.jpg

Anonymous said...

lolol warren pulling up to the wilchers house:
http://i30.tinypic.com/2z4d72b.jpg

Anonymous said...

Kai Smith
http://i37.tinypic.com/2yz0tia.jpg

Kristen Wilcher
http://i37.tinypic.com/xlb6za.jpg

Lisa Wilcher
http://i37.tinypic.com/123050p.jpg

Blair Wilcher
http://i34.tinypic.com/2upy73d.jpg

Kai Benner and Davit Wilcher
http://i33.tinypic.com/zukvw5.jpg

Davit Smith
http://i36.tinypic.com/smzjtt.jpg

Kai Olli
http://i36.tinypic.com/2ihtgfa.jpg

Jenna Wilcher
http://i35.tinypic.com/vxgmxu.jpg

Anonymous said...

hahaha i love that warren pic! are you posting all these in the link dump as well?

Anonymous said...

old links:
http://www.modelmayhem.com/1313610

http://kaikhaos.slide.com/

http://www.darkstarlings.com/display_profile.php?name=kaikhaos

http://www.asianbeautyblog.com/~kaikhaos/profile.html

http://community.myshimmer.com/profile/KailynWilcher

Anonymous said...

yeah, i'll post them in the dump. i just want to grab them before she decides to private it again.

Anonymous said...

Lol Mealz edited a bunch of stuff out. I thought she was so above this now? That fat piece of shit is dying for attention.

Anonymous said...

holly shit this one made me LOL so hard http://i35.tinypic.com/vxgmxu.jpg

Anonymous said...

yay thanks bb!!

Anonymous said...

what did she edit out?!

Anonymous said...

http://item.slide.com/i/uid=sU77gRFNCNA6a2xv0QVbVNBIQAuy9Ri7rD0ccIuFbd1kMTRrPdtR35DcEf51VZSxpHUN0RBH6-E


MEOW

Anonymous said...

LMAOOO

http://kailynwilcher.tripod.com/index.html

Anonymous said...

Lady Kaka
http://i27.tinypic.com/2r3e8b9.jpg

Anonymous said...

Hi. My names Kailyn.. i'm 14 year old girl from maryland.. i'm a freshman.. and i go to private school... i love going online, talking on my cell, listening to music, writing, shopping, skating, dancing, cheerleading, swimming, flirtying, and meeting new people.. I have golden wavy brown hair brown eyes skinny short 5'2. Hope you like my site!!!! luv ya!!

Anonymous said...

LOL OH MY GOD I thought that tripod site of kai was a troll site! wtf? "welcome to my kewl site!" hahahaha and Sean? who the hell is sean? I thought fattie Davit was her first bf? lllloooolllll

Anonymous said...

Welcome to mAh Kewl Site~!

Anonymous said...

Kai used to go to Mama Wilcher's elite private Sunflower school! don't be jelly cause you cant afford the tuition!

Anonymous said...

hahahahah !! looks like she stole random girls pictures and passed them off as her friends

http://kailynwilcher.tripod.com/id11.html

Anonymous said...

Kai photoshopped to be pretty
http://i26.tinypic.com/117gx6v.jpg

http://i27.tinypic.com/qnk8yw.jpg

Black Kai
http://i27.tinypic.com/2rz6lxj.jpg

Queen Kaitifah
http://i25.tinypic.com/5003zm.jpg

Anonymous said...

Whoaaa I can't believe how skinny she used to be! Like she legit had a flat stomach wow.

Anonymous said...

omg UC is really back!! i hate to say it but THANKS CAMMY! brb going to re-read everything for memories!

Anonymous said...

lol cammy was so lurking (as usual) and saw the comments about how she should unprivate the blog but disable comments.

Anonymous said...

moar moar moar links

Anonymous said...

She deleted her break down, all the comments about it, the cbox, and her edit on the last post where she was raging and left the other two blogs to turn to because we weren't grateful enough to her and she was finished.

Anonymous said...

Kisses spread germs and germs are hated.....so kiss me baby!! I'm vacinated!!!!!!!!!

U Be GoOd AnD aLl Be baD~ I'Ll GiVe U thA BeSt TiMe~ U evA HaD!.

Anonymous said...

cammy the cunt thanks

Anonymous said...

"She deleted her break down, all the comments about it, the cbox, and her edit on the last post where she was raging and left the other two blogs to turn to because we weren't grateful enough to her and she was finished"

this. that's the first thing i went to check.

Anonymous said...

http://kailynwilcher.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/cool.jpg

Anonymous said...

http://i47.tinypic.com/wahv85.png


LMAOOOOOOO THAT HAIR

Anonymous said...

"http://kailynwilcher.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/cool.jpg"


wow is it me or kai looks semi normal
\\

Anonymous said...

http://i47.tinypic.com/wahv85.png

FUCK YES

Anonymous said...

Kisses spread germs and germs are hated.....so kiss me baby!! I'm vacinated!!!!!!!!!
U Be GoOd AnD aLl Be baD~ I'Ll GiVe U thA BeSt TiMe~ U evA HaD!.


oh kai kai

Anonymous said...

kai pot pie-
http://i45.tinypic.com/dykj6c.jpg

lilkaikaiz showin tha goods-
http://i50.tinypic.com/35m4021.jpg



someone was asking to see this a few days ago, there you go bb!

Anonymous said...

cammy happy 420! what a great gift you gave us

Anonymous said...

http://i47.tinypic.com/wahv85.png

LMAOOO OMG THE RANDOM TWO LONG STRANDS!! omg it's shorter than i remember it being! jfc mama wilcher really went to town hacking off all of kai's hair except for those 2 strands.

Anonymous said...

http://i47.tinypic.com/wahv85.png

WTFF !!! how did i forget this omgg lmaoo. Kai is a rockstarr

Anonymous said...

this one's better
">~*~eVeRyTiMe YoU sMiLe At Me My HeArT dOeS bAcK fLiPs
I'm not a tease, I'm just a reminder of what you can't have
the sexiest thing a guy can wear is....his smile!!
The Spaces Between Your Fingers, Are Meant To Be Filled With Mine
Your'e so sxxy, Your'e so fly, When i'm with you i touch the sky
Flipping my hair and blowing you a kiss, I'm the only girl who can tease you like this
your looks, your smile,
your kiss, your style,
everything about you boy,
drives me wild!!!!!!!!

Anonymous said...

http://i47.tinypic.com/9uvyp0.jpg



IT WAS OREGANO! HAPPY 4/20 KAI!!!!

Anonymous said...

# @williamx she said "well I'm dead. I'm going to sell all of my makeup" 2 minutes ago via web in reply to williamx


LOLOL that night was priceless! the cam girl scandal is hands down the best kai scandal ever.

Anonymous said...

ReMeMbEr mY nAmE * ReMeMbEr My FaCe * CuZ tHeRe AiNt nO oThA hOnEy ThAt CaN tAkE mY pLaCe God made mud god made dirt god made guys so girls can flirt *§omewhere There'§ §omeone Who Dream§ Of Your §mile, And Find§ In Your Pre§ence That Life I§ Worth While, §o When You Are Lonely, Remember It'§ True: §omebody, §omewhere Is Thinking Of You* º°x·:He HoLdS Me WheN i StArT 2 cRy ø´¨`»MaKeS Me SmiLe WiTh JuS HiS eYeZ ShAreZ My HoPes DrEaMs FeArs«´¨`ø ø´¨`»WiPes AwAy ALL My TeArs i LoVe hiM wiToUt rEgReT«´¨` Don't call me a GODDESS, Don't call me a QUEEN, Just call me the cutest PRINCESS you've ever seen! The first time I saw you, I knew it was true~That I'd love you forever and that's what I'll do~You don't know what you do to me~You don't have a clue~You don't know what it's like to be me lookin @ you!! KISS ME IN THE LIGHT.......
LOVE ME IN THE DARK........
HOLD ME TILL THE END.....
AND I PROMISE I WONT BREAK UR HEART.


Saying this in Kai's voice is hilarious. It's like when she said HONEY THIS THUFF IS OUTRAGEOUTH

Anonymous said...

hahah epic !!

http://i27.tinypic.com/oqyh51.png

Anonymous said...

http://i35.tinypic.com/vxgmxu.jpg

OMG, KILL IT WITH FIRE!

Anonymous said...

She listed Marilyn Monroe under "favorite bands".

Anonymous said...

http://kailynwilcher.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/.pond/play25.jpg.w300h400.jpg

Polygamist Kai!

Anonymous said...

lmaoooo

http://www.myspace.com/future_playboy_girl

Anonymous said...

The names Kailyn dont forget it! There is no T in it. My nick names are Kai, KaiKai, Kailee. My birthday is May 18 1990 & Im 17 years old. I live in B-town! I'm a only child & homeschooled. I live with my mom & 2 pets, Dog & Gpig. I have a amazing boyfriend named David we been together since 1/15/06. I love the color pink & playboy bunny! After high school i'm going to makeup school to become a makeup artist. I love makeup mac is my favorite brand. I also like dying hair, piecerings, & tattos. I'm always taking pictures =] I love hanging out with friends & meeting new ones! I love to try new things & i love to party & have a good time. I belive love is no gender all you need is a heart. Love is love no matter what gay, bisexaul, straight it dont matter! I hate people who are homophobics. My favorite bands are Plain white Ts & Hellogoodbye ? I live for the summertime i love warm weather & i hate the cold. I love staying up late! I text message like 24/7 my sidekick 3 is my love. If you want to know more feel free to add/message/comment

Anonymous said...

Hey Kendal! we been friends since we were 9 ur the best:)

hey katy!! we been friends since we were 7 your the greatest

Anonymous said...

omg can i just say ive had shitty couple of days (boy trouble) but thanks to you guys and all these kai pictures i feel like a million bucks!!!


i love you guys from the blog

Anonymous said...

lol that girl kendal commented on one of kais troll videos and said it was accurate.

Anonymous said...

lol @ the post on blair saying HAPPY 9/11!! what an idiot

Anonymous said...

lulz i still don't like you camille but thank you for making the blog public. it's like an archive of lulz now. though the gurus mentioned on it won't be happy about it lol

Anonymous said...

That's crazy...I don't remember davit being that huge back then (the myspace) but goddamn he was pretty fucking huge then too.

Anonymous said...

cue the losers from gg coming and taking everything that was uploaded.

Anonymous said...

http://kailynwilcher.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/.pond/green2.jpg.w300h225.jpg


HOLY SHIT

Anonymous said...

ew wtf kai keeps claiming her hair is curly, but it's just an unbrushed poofy mess. it's like she curled her hair 3 days ago and didn't wash it and keeps sleeping on it and brushing it out. and it seriously looks like some 80s biker chick hairdo.

Anonymous said...

LMFAO omg the tripod site...the girls from 13 are her heroes. MISSION ACCOMPLISHED, KAILYN.

Anonymous said...

"cue the losers from gg coming and taking everything that was uploaded."

IKR. especially that one cunt who steals everything from here then claims she made it and discovered it. i bet a whole bunch of old pics/screencaps/links/etc will pop up on GG and they'll talk about it like it's new and just discovered, and all the 12 year olds will claim they JUST discovered it!

Anonymous said...

havent looked through these yet, but lulz

http://www.yourfacesucks.com/profile.php?username=kailynxkaiz
http://www.meetspot.com/profile.php?username=kailynxkaiz&PHPSESSID=dc6369bdd7076cff7c457a96b
http://kailynxkaiz.xanga.com/
http://www.google.com/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=6&ved=0CBgQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.whimit.com%2Fprofile.php%3Fusername%3Dkailynxkaiz&ei=Y5enzrSoOUEZOIlQfAzKGlAg&usg=AFQjCNGvnS_YoxZvt2E-y9fOlZRwl7IzEA&sig2=z54_Pbak7NCBs4lwb0UX1Q
http://www.zenhex.com/zenhex/poets.php?poet=56970

Anonymous said...

LMAO KAI IS GONNA THROW A HUGE TANTRUM WHEN SHE SEES UC IS UNPRIVATED AND EVERYTHING IS BACK OUT THERE! AND MAMA WILCHER IS GONNA FLIP OUT!

Anonymous said...

OMG I CANT KEEP UP I DIDNT EVEN SEE THESE BEFORE THE UC MELTDOWN

Anonymous said...

yes !! mama wilcher is going to flip her lid, i have to brb and take a shower b4 my hair ends up like kaikais.

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 2570   Newer› Newest»
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...