Thursday, January 3, 2013

Happy New Year

yay 2013!!~~


For moar fun pix of the beautiful lilkaikaiz:
http://foreverkailyn.imgur.com/

4,964 comments:

1 – 200 of 4964   Newer›   Newest»
Anonymous said...

My girls!

Anonymous said...

My homegirls!

Anonymous said...

omfg i've never seen that photo before. lol forever

Anonymous said...

http://instagram.com/p/UCuVj0Ctiu/

Wtf is Kai's HAND so hairy and fat? You can just tell she is obese from that pic.

Anonymous said...

Madd always looks like he reeks of bo

Anonymous said...

^ hi maureen lewis

Anonymous said...

madd should take kai bowling. its a fun typa date activity. get reconnected.

Anonymous said...

Those rings are stayin on forever now. JFC she gained like 5 pounds in her hands alone.

Anonymous said...

This page is dedicated to kailyn wilcher's jail nails that are done in a shanty

Anonymous said...

nvr frgt

http://i.imgur.com/xRwXY.jpg

Anonymous said...

add that imgur account with all of kai's food pics and stuff to the post!

Anonymous said...

MADD should take Kai speed dating to find a new man since he's about to file divorth papers soon.

Anonymous said...

My boyfrint is looking at engagement rings on his computer. Either I will be not surprised at all or he is just really terrible at cheating. I'm working on my bitchface rn, thanks kaikaiz

Anonymous said...

he's already ready to marry somejuan else? is your bf a mooren?

Anonymous said...

that was a really dumb thing to say

Anonymous said...

#eyeballprayersformamafowler

Anonymous said...

you know what reallly annoys me? pretty thin girls who complain how ugly and fat they are as they post themselves in skimpy/bikini shots and tons of selfies.

but tbh, and as a pretty girl myself, they know how shallow people are because they experience it. everyone is like you're so pretty you're so thin, etc and it's like no one cares about anything else.

Anonymous said...

http://i.imgur.com/xRwXY.jpg

is that her hoard of dildos in the pink box?!?!?

Anonymous said...

it's clearly bella's toys. nice try retard.

Anonymous said...

some comments on her jail nail pic:
"cindaaa25
Why don't you ever get them longer?
46m
foreverkailyn
@cindaaa25 I don't like super long nails:

That's because if they were any longer, they'd tear her inner vageen walls apart.

"try a gel manicure, they're amazing and don't damage you're natural nails. they're becoming more popular than acrylics and are more modern x"

mama does not know modern techniques!

Anonymous said...

everything kai consumed in 2012 =]

http://imgur.com/a/mCD0G#0

and she REALLY wonders why she's a whale lulz.

Anonymous said...

did anyone read the exchange between alisha and some 'hater' on kai's page. her english is about as bad as kai's

Anonymous said...

it's clearly bella's toys. nice try retard.

it was clearly sarcasm, bitter cunt.

Anonymous said...

I want some dinner noa!!!! There is no food. I need to shop. I'm gonna starve. Mooren how do u do it?

Anonymous said...

same difference, 10:14

Anonymous said...

but no really whats with these couple of retarded try hard comments that arent even funny? stahp

Anonymous said...

Whats Mooren and Keef up to? Her and Nathaniel acting out scenes from her romance novel?

Anonymous said...

what are those sites you go on when your board. and you chat with ppl or help ppl with problems. im bored af. sitting here refreshin' da blog and eatin chicken noodle soup on this cold winter's night

Anonymous said...

LOL at alisha thinking that darkie meant kai doesn't have any friends. is she lurking here? or does kai tell her about the nasty things the mean haters say? she legit has FAS like kai. such morons.

Anonymous said...

compassionpit?

Anonymous said...

compassionpit is gone. go on omegle.

Anonymous said...

ew at that skank kai is ~BFFs~ with. jut turning 20 and has a white baby and a nigger baby. its sick it really is.

Anonymous said...

Why did compassion pit get axed?

Anonymous said...

what supplements does everyone recommend? ive heard b vitamins and fish oil but im afraid of fish oil have the all the radiation and shit in the ocean.

Anonymous said...

yeah that above sentence didnt make sense. i give up.

Anonymous said...

those babies are hers? i saw the white kid and that half nigger baby but i assumed it was her niece/nephews or something?

Anonymous said...

fish oil, vitamin D, vitamin C, and a multivitamin.

Anonymous said...

omg i live in SC. i want kai to do a meet up when she takes her vacation down here. OMGOMGOMG

Anonymous said...

the nigger baby has her `naturally confused look.

Anonymous said...

rugget you lazy cunt. why the hell didnt you make the post about kais SC vacation? HELLO! and this sudden BF alisha.

Anonymous said...

If that fat hkitty guru chick can fit into Victoria's Secret bras, then Kai can probably stuff herself into some too.

Anonymous said...

Link me to her friends fb page. The original post is gone.

Anonymous said...

You will be 20 on Feb 1st

Anonymous said...

lol who the fuck says that?!?!? i'm still lol'ing at kai and her FAS tard friend trying to pass that off as a normal casual convo.

Anonymous said...

Thank you I had no idea!!!

Anonymous said...

kai threw in all these random details that her friend wouldn't need to hear. so obvious kai and her little retarded friend were putting on a show for the haters.

MY BEST FRIEND SINCE I WAS 16 AND YOU WERE 13! WE TALK ON THE PHONE & SKYPE EVERYDAY!

Anonymous said...

but no really whats with these couple of retarded try hard comments that arent even funny? stahp

sorry fail troll that your comments are so unfunny and mine are hilar and perf xoxo

Anonymous said...

seriously though if they're such best friends why has kai never mentioned her until like 2 weeks ago? we've never heard of an alisha until recently.

Anonymous said...

oh lawd. freedom writers is on netflix. i love this movie lol.

why do gangs fascinate me so much?

Anonymous said...

her fas friend: http://www.facebook.com/alisha.hatley

the original convo is still up on kai's fb fan page. alisha is getting sassy!

Paula Simone Campbell i don't believe this for one second.

Alisha Hatley What do you not believe???

Alisha Hatley If you going to be a hater then why Do you even have kailyn as your friend on here!!!!

Alisha Hatley Well I mean like her page! When I hate someone I don't talk to but I guess snobby bitch do talk to there haters! And you must not know kailyn cause if u did you wouldn't hate her

Angel Lawrynkiewicz Lol where in this conversation did Paula Simone Campbell mention that she hates Kailyn..?

Alisha Hatley She don't believe she has any friends

Paula Simone Campbell Wow, I leave the page and come back to see that I have been tagged and the subject of a hailstorm of poorly written slander? What have I done to deserve such inarticulate insults? I was merely stating that I don't believe that Kailyn and Matt are finally getting to visit their friends, something she has stated as wanting to do in her videos. My apologies for being excited for Kailyn. Do you treat all her fans this way? No wonder why she gets such troll-orientated comments: people like you scare her true fans away. I hope you're as happy for what you've done as I am happy for Kailyn to visit you in South Carolina. I hope she has a better time with you than I did reading your comments. Have fun in South Carolina, Kai!

Alisha Hatley oh gosh

Alisha Hatley Oh sorry didn't know u we're her friend because most people are rude to her and I thought u couldn't believe she had me as a friend

Anonymous said...

I always knew fat rachel reminded me of someone. Then I realized that she looks a lot like this girl I used to be friends with who gained a shit ton of weight. Lulz. They even make the same retarded facial expressions.

Rugget Warehouse said...

@10:39 I don't stalk Kai's life, cry about it

Anonymous said...

"When I hate someone I don't talk to but I guess snobby bitch do talk to there haters!"

did this FAStard accidentally insult kai? lmfao!

Anonymous said...

fuck off rugget. where is the mama wilcher post we were supposed to have for christmas?

Anonymous said...

you write it 11:15

Anonymous said...

rugget, you better stop. you're coming close to the second most failest mod ever. no one can triumph lilkaikaiz tho

Anonymous said...

i'm eating one of those toddler cups of applesauce. i feel so much like kai rn.

Anonymous said...

Oopth forgot the link: http://i.imgur.com/DnBUh.png

Anonymous said...

who dat whale is

Anonymous said...

Fat Rachel's look alike

Rugget Warehouse said...

Do you want a post to comment on or one that is maxed out? I don't know anything about a mama wilcher post; I do not peruse the comments too often.

If you care that much about something being posted, please feel free to contact a mod with information and what you want in the post. My email is ruggetwarehouse@gmail.com

Anonymous said...

LOL IT DOES LOOK LIKE HER

poor bitch

Anonymous said...

please make a lisa wilcher expose, rugget!

Anonymous said...

I think you're doing a great job, Rugget <3

Anonymous said...

fuck off rugget and stop praising yourself

Anonymous said...

at least rugget isn't randomly deleting comments and telling us to stop being mean.

Anonymous said...

dead @ that ugly chick who looks like icallitambrosia

Anonymous said...

wtf is wrong with her nose? gross...

Rugget Warehouse said...

@11:27 What are we exposing about Lisa Wilcher now?

Anonymous said...

ok rugget just leave already. you're never here and don't read the comments, we get it.

Anonymous said...

Where the fuck on Kai's fb does the Alisha convo happen. I can't see it!! :(

Anonymous said...

Rugget why the fuck hasn't lilkaikaiz been de-modded yet?
Everyone hates that nazi bitch.

Anonymous said...

Fucking Lisa Fowler is asking her twitter followers to name the polishes in her new line. Fucking lazy ass bitch!!!!

Anonymous said...

We should make a poll available to the PL's of MoarFail so we can take a vote on whether or not we want lilkaikaiz demodded.

Anonymous said...

stfu fail troll leave the mods alone

Anonymous said...

no. stop being retarded.

Anonymous said...

oh suuure. like an anon poll couldn't be rigged! no sahhry! she stays!

Anonymous said...

the alisha drama isn't a post. it's in the "recent posts by others" box and you have to click alisha hatley to see what she wrote to kai and all the responses with her and kai, and her raging at people.

Anonymous said...

thanks pl. :)

Anonymous said...

alisha is such a nigger name

Anonymous said...

I hear the birds on the summer breeze, I drive fast. I am alone in the night.

Anonymous said...

did madd recover yet so he can pick up bbgirl for her monthly trip to the cuntry?

Anonymous said...

kailyn will not see her husband until january 24. he was over the wilcher household for christmas.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=L937dD7Hwt8


well, well look who it is

Anonymous said...

lol at that bitch always popping up every few months

Anonymous said...

Omegle is nothing but teenage guys, and garden variety perverts holding their dick in their hand

Anonymous said...

katie's gettin chunky!

Anonymous said...

jfc, that girl won't give up.

Anonymous said...

really? *runs on omeagle*

Anonymous said...

who is katie

Anonymous said...

can they see me on omeagle? i just wanna chat not cam with perverts.

Anonymous said...

every single fucking christmas haul video this year starts out the exact same. hey guys so im going to show you what i got for christmas but a few disclaimers: I am not bragging or showing. this was just a highly requested video and I am so thankful for everything I got! tell me what you guys got down below. FUUUUCK WE GET IT! is there some giant troll that pops out and confiscates your camera and computer if you dont say that shit before showing a christmas haul. i wish some fucking body had the balls to not give a fuck and say heres what i got for christmas if you have a problem, fuck you.

Anonymous said...

you can do chats but theres no telling who you are talking to. and if you want to video chat you have to go on cam or they wont chat with you.

Anonymous said...

i love when nobodies say it was highly requested. katie only has 17 subs so who is requesting anything from her? lol

Anonymous said...

lol she is seriously getting fat and haggard. damn

Anonymous said...

you can just text chat.

Anonymous said...

lol right? requested my ass

Anonymous said...

i love when nobodies say it was highly requested. katie only has 17 subs so who is requesting anything from her? lol

EXACTLY. it doesnt matter who it is they all say the same shit. pisses me off. be original damn its not that hard.

Anonymous said...

seriously, can someone explain who that is? lulz

Anonymous said...

the girl who pretended to be a midget, then pretended to be pregnant, then pretended to be in college when she was like 15.

Anonymous said...

ohhh thank you. i don't know why i always thought it was that fat filipino who did that. the one dating the red headed.

Anonymous said...

jen's stalker says things are highly requested too. oh the lulz.

Anonymous said...

she pretended to be pregnant, then have a miscarriage, then have cancer, be a midget, in college, etc.

Anonymous said...

LOL NO! fat gloria never did anything like that.

Anonymous said...

lulz. obviously i don't follow any other gurus really.

but yeah. i always thought fatgloria pretended to be the midget. i should keep up more.

Anonymous said...

what is kai doing to occupy her time? no videos from her and she's hardly tweeting. is she camming again? marathoning the l-word?

Anonymous said...

Nathaniel Lee Lewis
‎:-)
Like · · Share · 30 minutes ago near Lexington Park, MD ·

Maureen Lewis I guess wow neat
4 minutes ago · Like

Anonymous said...

wtf is going on it that lexington park room?

Anonymous said...

lol this catfish episode with the darkie pretending to be a white lady.

Anonymous said...

Just catching up on the comments on my ipad 2 not mini. Who heck is this Alisha chick ? Do we have another Bowie socialite to lulz over. I hope do :)

Anonymous said...

Why are these catfish eps online yet?!

Anonymous said...

Ffs * so

Anonymous said...

http://www.1channel.ch/watch-2735990-Catfish-The-TV-Show


they are. the darkie whale pretending to be a pretty white lady is the newest one.

Anonymous said...

Oh im on my phone so I can't see the link but I just checked there yesterday =[ it's not the alyx ep is it?

Anonymous said...

yeah it is. with the guy that ended up being a trans lady.

Anonymous said...

wait, this Katie girl, are her old videos up? I want to see her pretending to be a midget

Anonymous said...

http://www.putlocker.com/file/7B52BB0FCD4DB95F#

Anonymous said...

Pretty ladies, please tell me the benefits of having a boyfriend, besides getting your pussy 8 anytime. Thank you

Anonymous said...

they can take you to walmart and red robin =]

Anonymous said...

boyfriends buy you dvds for christmas!

Anonymous said...

boyfrans drive pick you up and drive you everywhere!!

Anonymous said...

1:24 You sound like my roommate, haha. She's 20 and never had a boyfriend.

Benefits: Someone to comfort you in failures, cheers you on in triumphs, cuddles (if you like), someone to share deep thoughts with, sex obvi, it's nice to have him there no matter what I guess. It all depends on both of your lifestyles and what YOU want out of the relationship.

Anonymous said...

lollll the girl looks like a black kai, her name is kya, her mom is named lisa...

Anonymous said...

My brother's girlfriend is sf annoying. She literally lives 5 minutes away but insists on constantly sleeping, eating and showering at our house. I don't really mind that part but I've noticed over the past couple of months she's been using my brand new razors and putting them back like she never used them. She uses my face wash and other random shit. Sf dirty.

Anonymous said...

I've had a boyfriend before and actually I've had a few serious ones. I have been single for about a year now and I can't imagine having a boyfriend again cuz it's so great being single :) I just wanted to know what are some benefits just in case cuz I've forgotten

Anonymous said...

Ew that sucks. Thank god my brother never had a girlfriend when we were both living at home haha

Anonymous said...

put a small indention in your razor blade. the bitch will get cut so bad, she'll never touch your shit again.

Anonymous said...

1:36 Hahahahaha I know what you mean. I was single for a year after being in several serious and casual relationships for like 5-6 years, but I really do love my boyfriend now and am happier with him than when I was a single ladiii /sappy

Anonymous said...

I would fuck the shit out of Nev, forills. In love

Anonymous said...

lulz i had stuff in my cart on urban outfitters but didn't buy it, and then a few days later they emailed me a 10% off code =]

Anonymous said...

omg wtf. One of my friends just posted this to facebook:
https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/537814_10200211417390238_331054014_n.jpg

Are there any Asians here to explain how beating someone's back cures the common cold? She said that only Asians would understand...

Anonymous said...

She's actually a nice girl and I like her. I feel like my brother tells her it's okay to use my shit and then he tries to hide it from me.

Anonymous said...

i think i've heard of that! it's not from a beating, they like scrape something along their spine and pressure points over and over again.

Anonymous said...

http://en.wikipedia.org/wiki/Gua_Sha

Anonymous said...

jfc all i'm seeing on omeagle are tits and cocks. or 13 year olds. where are their parents??

Anonymous said...

their parents are taking care of their dying fathers in the next room. those kids are allowed to run wild since they have no adult supervision.

Anonymous said...

Lol the best on omegle is when you get the little kids either in class or at home and they're seriously 9 years old from like fucking Indonesia and they just flip you off automatically.

Anonymous said...

Oooommmggggg haha that makes sense. She's Vietnamese, too. Well I'm less freaked out now, thank you

Anonymous said...

i went on omeagle once and pretended to be kai. the disconnected.

Anonymous said...

I feel too awkward on omegle without friends in the room doing it too haha

Anonymous said...

that miss teen usa girl is on the next caftish episode, right? i googled her and bitch is a trainwreck. she's been on multiple reality shows, she has a sextape, she does meth and has a baby. idfk.

Anonymous said...

wait, pretty ladies are on cam?

Anonymous said...

I think the guy thinks it's miss teen usa but we have to wait and find out if it's her!!!!

Anonymous said...

I agree about nev pl! Even though hes trooper hairy and kinda skinny... he seems trooper nice and easy going though which helps blind the hairiness

Anonymous said...

Trooper = thooper in phone speak

Anonymous said...

My new quilt from Anthropologie is getting delivered today! I'm so excitit! The quilt alone was $198 but I waited for it to go down and then they had a 30% off sale so I got the quilt, bedskirt, and shams for $125!

Anonymous said...

What is the miss teen Usa's name? I wanna google this train wreck.

Anonymous said...

fucking use google to google the train wreck. fucking idiot.

Anonymous said...

link to the quilt you bought, pretty lady!

Anonymous said...

"I would fuck the shit out of Nev, forills. In love"

THIS

Anonymous said...

I did you idiot. I can't tell if the train wreck I read about is the same girl from catfish because it made no mention.

Anonymous said...

Miss teen USA: kari ann peniche

Anonymous said...

lazy link lady will literally go out of her way not to find something for herself. i'm starting to think it's mooren or smellen. i didn't even know what the PL was talking about so i tried to google it and it came up.

Anonymous said...

I have a feeling that the guy who thinks he's talking to miss teen USA is actually talking to his ex gf.

I watched the sneak peek first act online (there hasn't been a new episode aired in 2 weeks *bitchface*) and the kid was like "I dunno it may be my ex"

It's not Kari Ann. The fuck would she seek out some random dude from the middle of nowhere? It's either his ex or a random girl who thought he was cute.

Anonymous said...

They're probably keeping quiet about her & catfish because they don't wanna spoil the episode.

Anonymous said...

lulz like that retarded blond in the first episode.

the 2 darkie girls was the weirdest, that 1 nigger spent TWO YEARS talking to the other darkie girl as a ~man~ because the nigger was dating the darkie's ex so she tried to "keep her busy" with another guy so she wouldn't talk to her ex. talk about some serious insecurities jfc

wv: sasking, because sometimes you have to be sassy when you're asking questions

Anonymous said...

blonde

Anonymous said...

there's no way kai goes to a salon to get her nails done! Remember Kai said she can't apply for a job at a salon because she doesn't speak Chinese!

Anonymous said...

Sometimes I watch these episodes & I find the stories so hard to believe because I just cannot imagine talking to someone for YEARS and never getting more pics or skyping with someone who supposedly loves you.

Like goddamn, learn to google. It's not hard!

Anonymous said...

If Kai gets a job before April I will donate $200 to the red cross!

Anonymous said...

ikr that one episode, they were talking for 10 fucking years! how do you go that long and only knowing the basics about someone?

Anonymous said...

if kai got a job before april i would send her $200 with a card that says "good job!" and sign it with "congratulations on finally growing up at practically 23 years of age!"

but lbr bitch would rather live like mooren than have to work

Anonymous said...

https://lh5.googleusercontent.com/-eqnx_dPi10Y/UOJQ5zMXNlI/AAAAAAAAAHs/kIZKTeEZ5Ws/s537/Mar+5,+2012+2-57-55+PM.jpg

nathan lewis is the most charming pokemon of all time!

Anonymous said...

YOU JUST GOT PIMP SLAP SUCKER

Anonymous said...

omg i sat there forever like ~idgi pimple slap? wut is that~

obviously late ;|

Anonymous said...

i have internet friends i've known for almost 10 years that i've never exchanged pics with. we aren't dating though. if i ~fell in love~ with some internet person you bet your ass i'd stalk them on google and make them skype with me.

Anonymous said...

one of my best friends i met on the internet and have yet to meet irl. we've known each other for almost 6 years now. we've talked on the phone and we know what each other look like and we both use our real identity, we've just never met. he used to live in the same state and then moved away but we were in constant contact, then he joined the military and got some girl with 3 previous kids knocked up and married her. i told him it was a bad idea. he went to war, came back to a divorce and now lives on the other side of the country from his son. we started losing touch before he left for war (obvious reasons) and now he has ptsd and it's really sad and he's really distant =[

Anonymous said...

fuck.....me! ive been away for like 6+ days and now i have a million comments to read oh and my throat hurts AND my vagina is about to bleed. life is hard ;|

Anonymous said...

who the fucks "dates" someone online and never fucking cross references them on google or facebook? Besides you should always run their pics through google image. it doesnt take a god damn genius to figure this shit out! if you're going to internet, do it fucking right!

Anonymous said...

also red fucking flag is if they can't video chat or skyp. they are fucking lying. mooren can video chat for christ sake. they always say, ohh i can't video anymore as soon as the other person is able to!

Anonymous said...

^ thats not always true pretty lady. i have body dysmorphic disorder and i have a very very very very hard time being on camera of ANY kind and i'm always who i say i am, i just can't prove it to some stranger online lol good thing im not in that situation tho.

Anonymous said...

One time on omegle I found someone who lived 10 minutes away from me. I was kinda worried at first thinking it was some psycho rapist so I made her give me her FB name first to scope her out (none of her shit was on private) and we had friends in common. We video chatted a few times and met up like two months later at a mall. We still keep in touch. Idk it was kind of cool.

Anonymous said...

how do i tell my bff that i hate her>?

Anonymous said...

you say "wow i'm really just sick of your shit these days and i can't stand you anymore so happyeasterbai"

Anonymous said...

lol don't be THAT aggressive about it. don't burn any bridges! just tell her you think you've grown apart, you want different things out of life, something like that. what did she do to make you hate her?

Anonymous said...

PL i really want these in my life but i just can't seem to justify paying $30 for freaking tights

http://shop.nordstrom.com/s/pretty-polly-back-seam-bow-tights-nordstrom-exclusive/3332065?origin=category&contextualcategoryid=0&fashionColor=&resultback=0#BVRRWidgetID

Anonymous said...

They are cute. Kinda classy prostitute typa tights.

Anonymous said...

http://carlycristman.com/my-style-diary-111512/

I lahve how she styled them. I've been keeping an eye on them and they haven't gone on sale ;[

Anonymous said...

am i retarded? i can never seem to follow/copy hair torials on youtube. jfc. kai, can you start down re-re hair torials? pls

Anonymous said...

I hear u pl. I really wanted to do a fishtail braid. Looked easy. But god damn I couldnt do it to save my life. I just kept fucking up till I had it wear a ponytail. Sucked. I should try again but it made me feel sf retarded. I have long hair & can't even do a fishtail braid!! :(

Anonymous said...

PL, some people are just not good at hair. My bff still comes over in the mornings or before dates so I can curl her damn hair. I always tell her to follow along with tutorials or pictures but she fails. She already nominated me for hair/makeup artist for her wedding, but I'm pretty average tbh. I just think she thinks I'm amazing cause' she can't even do a braid.

Anonymous said...

I want to send Kai empty gift cards to her po box, should I?

Anonymous said...

omg carly cristman is so fug lol

Anonymous said...

http://www.organizedjen.com/organizing-a-blog/

I don't care what GG says. I like Jen!

Anonymous said...

http://youtu.be/wCF3ywukQYA

Anonymous said...

http://www.cnn.com/2013/01/02/showbiz/celebrity-news-gossip/tavi-gevinson-profile/index.html?hpt=hp_bn9

Anonymous said...

girls like her always make my self esteem go down. it's always these 13-15 year old kids or even younger that discover something new and amazing, or are extremely talented. i am 22 and have nothing to show for except a few academic awards here and there, music medals, and my college diploma. when i have kids, i am going to involve them in music, acting, sports, modeling, EVERYTHING. little bitches go get famous :)

Anonymous said...

wow katie has quite the 'stache going on! i might even say it's worse than michele's..

Anonymous said...

fucking esl bitch in my office is chewing her gum like a nasty cow and snapping it. fucking disgusting. /rant

Anonymous said...

http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-20897681

Kai, you're so lucky you don't live in the UK you fat bitch.

Anonymous said...

pl i was one of those kids who was involved in EVERYTHING and i'm really glad i had those opportunities but i kinda wish i had focused on just one thing. it was my choice to keep doing lots of things but i'm still one of those "jack of all trades" people but i'm not really GREAT at anything, kwim? i dunno.

Anonymous said...

that was a badly written sentence sahhhrryy

Anonymous said...

I am srsly in the cuntiest mood today.

Anonymous said...

me too 11:46...me too. not that that's much different from every other day.

Anonymous said...

I am srsly in the cuntiest mood today.

What is the matter Sudden Boost? Already failed your daily exercise and eating plan for the New Year, and you have spent all of 2013 on the dead blog pressing F5? Hmmm?

Anonymous said...

won't you all join the beautiful natasha neagle in her vegetarian weightloss #journey?

"TALK ABOUT A MAKEOVER! #WEIGHTLOSS"

http://instagram.com/p/UC0hlGILVP/

youtube.com/agirlnamednat

everyone go "like" her vegetarian journey video! support the beautiful author who is working on her SECOND novel! if you have keek, you can find her there as well.

username: natashaneagle

Her new year video is so inspiring!

She also talks and harrasses keegan allen who is also on keek, from pretty little liars, ps.

but for real.. "seeing me at my worst, helps me to know i've done something at least"

Have you, Natasha?? Have you done something at least? I don't see where. The only difference in the two pictures that I notice is that now you know how to work fat girl angles to your advantage, you've covered your body in a hideous tattoo, and you've SORT OF closed most of the gap between your two front teeth.. except your orthodontist sucked, clearly, because there is still a gap on the bottom of your teeth so that when you smile your "the joker from batman" smile, it still appears like you have a gap.

OH, and I know you stalk this page fatneagle...

in your 2003 pic above, you look at least 30. so cut it out with the ~oh i get carded all of the time because i look so much younger than i am.. someone even thought i had just turned 21~ crap. you're almost 40.

act
like
it.

OH, and those "uggs" your mother got you (who you talk to like a dog and i'm convinced you treat her that way publicly on purpose becasue you think it makes you look like a tough guy) are CLEARLY FAKE.


you amaze me how every week you have some new idea about ~reinventing~ yourself. whether it is changing your hair a crazy color, chopping it off to get the alice from twilight haircut, new my little pony tattoos, changing it back to the original color, losing weight from the HCG diet, gaining it ALL BACK PLUS SOME when you stopped, to now becoming a vegetarian because a lot of the pretty little liars cast are.

i mean, i just have no words.

Anonymous said...

4:45 I have bdd too, pl :( it really sucks. plus, my friends are always shoving cameras in my face trying to take photos, and I'm just like, ah mah gawd, get out of here *bitch face*

Anonymous said...

in your 2003 pic above, you look at least 30. so cut it out with the ~oh i get carded all of the time because i look so much younger than i am.. someone even thought i had just turned 21~ crap. you're almost 40.

This shit. I worked retail at Christmas and we had to card EVERYBODY. I mean it was kind of embarrassing asking gray haired grannies with a cane for their ID, but it was store policy. Then you have idiots like FATNAT, when you ask then for their ID as standard policy procedure they almost die. They think you thought they were underage. They just go on and on about how that made their day, and they will have to tell their husband they got carded. I just loved letting those idiots go on and on about it then before they leave, I would calmly say "We have to check everyone's ID". I guess the poor cashier didn't have the heart to break that news to fatbagel.

Anonymous said...

4:45 I have bdd too, pl :( it really sucks. plus, my friends are always shoving cameras in my face trying to take photos, and I'm just like, ah mah gawd, get out of here *bitch face*

Yours sounds more like it stems from being a fugmo fatty who knows it. Stop diagnosing yourself with tumbler approved disorders.

Anonymous said...

This page is dedicated to Fat Taylor, Fat Nat, Fat Rachel, Fat Kailyn, Fat Bunny, Fat Talia, Fat MAdd, Fat Davit, Fat Mooren, and Land Whale Keef. May they all flourish in the New Year!

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 4964   Newer› Newest»
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...