Friday, April 5, 2013

Queen Kai Returns?

Our queen is slowly making her return back to the internet. She was spotted with a new Instagram account looking fatter than ever. Not surprising, she's still hoarding and appears to still be living in her lavender dungeon. Hi Kai! We know you're dying to come back. =]

Sorry for the shit post. Not much has been happening lately.






5,000 comments:

1 – 200 of 5000   Newer›   Newest»
Anonymous said...

i was at target yesterday and spotted kais new purse. 27.99

Anonymous said...

outbackgoddess is more aidsy than casey. it's disgusting, and so are the DL faggots that fuck it while being married and have kids. its fucking sick it really is. its 2013, no need to deny being a faggot. you won't get beaten.

Anonymous said...

Anyway....


If you get pregnant while on welfare, you stop getting welfare. if you get arrested, you stop getting welfare. If you fail a drug test, you stop getting welfare. I'm not paying for you ugly inbred child you made the night after you got arrested for smoking crack ffs.

Anonymous said...

what's with "straight" men and trannies anyway?

Anonymous said...

Lol wait where's the pl that is pretending to be Demi with dani?! Why did she make a video crying about you?

Anonymous said...

i'm texting dani rn i still feel bad but it's sf lulzy i can't help it. it's sick it really is

Anonymous said...

because i wouldn't text her back lulz. she kept saying weird, random shit and i was like okay and deleted pinger.

Anonymous said...

What's her pinger omg

Anonymous said...

if you use pinger, set your first and last name to a celebrity and she'll be all over you. her number was posted in the comments on the last post. i told her that niall from one direction told me about her channel.

Anonymous said...

niggas, tell me your favorite dry shampoos.

Anonymous said...

PL's: if any of you have damaged/dry/thrashed hair, go get you some kerastase ciment therique. it's supposed to be a product that is heat activated damage repair, but i just used it on my damp hair along with argan oil and let it air dry and my hair looks THO GOOD. srsly it's a miracle product.

Anonymous said...

i usually use salon grafix dry shampoo, now i've been using tresseme and i lahv it!

Anonymous said...

not your mothers clean freak. go get you some.

Anonymous said...

the tresemme one sucks sf bad !!! It made my hair way more greasier and kai like. ugh never again. I still have the whole bottle left.


thoo I've been addicted to reading the GG thread about akay and she is wayyy worse then kai. Apparently all the girls stopped talking to her because all she wanted to do was eat and go shopping nobody where the fuck she was. They all got thuper annoyed with her lulz.

'p until her last LA trip with Lindsay and all of them Kayla was oblivious to them not really caring about her. IMO I feel like it started in NYC when they had that meet up and they kept making sure to point out that "yeah we've come here everyday because of Kayla." or "we have to wait 40 mins fir our food cause of Kayla." etc.'

lmao

Anonymous said...

i'm going through this weird phase of liking ugly nail polish colors. i just bought 'who the shrek are you' and it's puke green but idgaf.

Anonymous said...

ugh *no matter where she was*

Anonymous said...

tresemme left a fuck ton of build up in my hair. never again with that shit. it was bad enough that i had to buy a clarifying shampoo to strip all of it out. don't nobody got time for that.

Anonymous said...

idk my hair gets greasy quickly it's sf annoying. i have red hair too so i'm not supposed to wash it all the time.

Anonymous said...

I ended up using the tresemme dry shampoo as an air freshener in the bathroom. lulz, never again will i listen to tiffleno, it was the worst dry shampoo ever.

Anonymous said...

lmao so kai like I cannot.

'I CAN NOT BELIEVE SHE HAS A PENNY BOARD. LIKE I CANT. I JUST CANT WITH THIS GIRL. IM CONVINCED SHE HAS A MENTAL DISABILITY. SHE DOENST EVEN KNOW HOW TO SKATE!!!!

Anonymous said...

pls what is dani's pinger?

Anonymous said...

elmore's trial is next month. once he goes to jail maureen will stop getting his disability/ss checks.

Anonymous said...

i can't stop watching that ratchet bubble tea vine. she is WAY more awkward and weird than kai.

Anonymous said...

so is dani still pregnant with joes baby or nicks baby or

Anonymous said...

shrekberry and akaynig are my new kai's. they're way more lulzy and entertaining. they don't know they're retards yet so they're still unaware. kai can fuck off and never come back, she's useless.

Anonymous said...

dani's pinger is her real number i think. i just added her to my contacts in my phone. it's 210-240-6207

Anonymous said...

it's actually zayn malik's baby! so insensitive!

Anonymous said...

ok one last comment. sorry

'Can you imagine her talking about it..."OMG TOTES GOT THIS RATCHET PENNY BOARD SO I CAN JOIN ODD FUTURE, SWAG, AINT NOBODY GOT TIME FOR THAT, BOBA TEA, OMG LISTENING TO TYGA WHILE ON DA PENNY BOARD GONNA GO SEE MY BESTIES SWAG"

lmaoo. Why are the girls on akay thread more lulzier ? and then the rest are bat shit crazy.

Anonymous said...

dani is a skank she is with zayn but telling harry she has feelings for him lmao

Anonymous said...

i said that yesterday after reading the thread. the akay board is normal and actually funny and entertaining and like here, idk why the rest of GG is full of morons and grannies.

Anonymous said...

the people we've outed on gg have been sf weird too.

Anonymous said...

my eyes are round and i hate it =[

Anonymous said...

Of course she HAD to come back online in time for her anniversary. Her marriage is as important as the Internet to her.

Anonymous said...

but this time she's making it all private, tho weird and pizza. this is not like our kween!

Anonymous said...

ikr. I think some of them are pl's. They have to be.

'I saw that too!!! DEAR LORD KAYLA IF YOU ARE GOING TO USE SLANG ATLEAST USE IT RIGHT!!!!! "OMG TOTES RATCHET VLOGGING IN MY RATCHET CAR EATING SOME RATCHET CHIPOTLE WITH MY RATCHET LOUIS VUITTON BAG"


omg dyingg.

We must troll her moar.

Anonymous said...

round eyes are da best! ladies in asia spend thousands of commie ching chong china dollars on plastic surgery so they can look like you! =]

Anonymous said...

the kai thread is legit full of mouth breathing retards like lucy ann and rachel olson. the jen thread is full of bitter old granny cunts like regal and niggers like pluxe. i guess girls like kayla have normal young people finding them?

Anonymous said...

so dani is from san antonio? lol omg

Anonymous said...

what is a good celeb to impersonate?

Anonymous said...

All I know about one direction is that their fans claim harry is gay with the Louis one so I told dani that I'm Louis and that I'm gay with Harry. I think she's crying now.

Anonymous said...

pl who is posing as demi lovato dani has dedicated 2 videos to you

Anonymous said...

justin bieber is one i don't think anyone's impersonated yet lol

Anonymous said...

pose as joe jonas wanting her back and to not forget about the bb together

Anonymous said...

i can't tell if someone's trolling her or not. she said she talks to harry through her ~bedroom~ but then she said they talk through facebook.

Anonymous said...

Lol what's her ex bf's name? Santiago Lopez? Lulz. say you're him.

Anonymous said...

she calls him james lopez, his real name is santiago orlando lopez.

Anonymous said...

i think some pl posted a comment in the other post saying that she imagines that harry zayn etc are with her so thats how she becomes their gf. so even if no one trolled her shed still think she was their gf

Anonymous said...

stop trolling that poor whackadoodle. :( she's sick, she really is!

Anonymous said...

the mouth breathers in kai's GG thread are gonna rage we stole amy's insider info from them lulz

Anonymous said...

i'm not trolling her, i told her i felt badly for her. not shore why she's off limits for me but the booie socialites aren't. booie logic i guess.

Anonymous said...

lol it's sf obvious amy leaked the instagram, and she went to GG because she fucked up here and we raged at her.

Anonymous said...

any tween celeb will do. i don't think anyone has impersonated like selena gomez or carly rae or wtfever yet.

Anonymous said...

I told her that kailyn wilcher was trying to date Zayn too and she said she's going to make a video telling her to back off lol

Anonymous said...

amy was a cheerleader type in high school

Anonymous said...

im gonna impersonate the dad from wizards of waverly place

Anonymous said...

whoever's gossipgirl on GG shouldn't have outed amy, idk how we'll get the insider lulz now. kai's gotten smarter.

Anonymous said...

amy's an idiot though, like we wouldn't know it's her? kai only had 33 people following her, who else would snitch? amy admitted she loves her insider lulz.

Anonymous said...

late on this, but i actually really love the suave dry shampoo. it's cheap and does the job and smells like skittles.

Anonymous said...

she has 34 followers now but she hasn't posted any new photos. hmmmmmm

Anonymous said...



Dani E. Malik 5 hours ago

your a jerk zayn


icanhaztehboobehz 5 hours ago

how

Dani E. Malik
4 hours ago

you cheated on me and then called me a crazy fat psycho .... I'm not going to forgive you now





omfg

Anonymous said...

lol omg.

Anonymous said...

she said her other pregnancies ended in stillbirth..

Anonymous said...

are her parents oblivious to what she does on the internet?

Anonymous said...

http://24.media.tumblr.com/41f480a3acd28b18cf357195a29681ae/tumblr_mjepiaPcUJ1s1phxho1_500.jpg

wtf is she holding?

Anonymous said...

some weird imprint of a baby? her ultrasound? lol

Anonymous said...

O M G

http://24.media.tumblr.com/189dd75b98b6d847ad9509329badc427/tumblr_mhxsim6Fln1s1phxho1_500.jpg

also god if I was her parent i'd break her damn webcam. they HAVE to know what she's doing. maybe her mom is just another lisa wilcher.

Anonymous said...

It's a picture of her paternal grandpa lol. She says he looks like one of the jobros.

Anonymous said...

oh jesus fuck that face. i feel like it's stealing my soul.

Anonymous said...

KILL IT WITH FIRE

Anonymous said...

http://daniestyles.tumblr.com/post/41969760412/im-very-sad-stressed-out-depressed-i-feel-very

Anonymous said...

omfg i can't at her old ass posing like a 14 year old scene girl in her childhood bedroom.

Anonymous said...

her chin looks like there's a basketball imbedded in it. Her face reminds me a lot of molly at her craziest.

http://daniestyles.tumblr.com/post/41969760412/im-very-sad-stressed-out-depressed-i-feel-very

Anonymous said...

everything you needed to ever know about dani e. malikstylescarterjonas!

http://daniestyles.tumblr.com/post/39796147490/name-dani-eickenroht-age-25-1-2-fave-color

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=diKjUixwbSg

LMFAO PLS SHE CALLED OUT OUR KWEEN!!!!!

Anonymous said...

LMFAOOOOOOOOOOOOOO DEAD DEAD DEAD!! SHE USED HER FULL NAME! LMFAOOO MORE RANDOM SHIT TO POP UP WHEN YOU GOOGLE KAI!

Anonymous said...

hayyyy kailyn... marie.. wilcher

lmfao

Anonymous said...

leave zayn alone kailyn and delete all your videos and stop cheating on your husband Matt Wilcher please it's pretty obvious im more attractive and sexier than you are Kailyn so back off please!

lmfaooooooo omfg i'm screaming

Anonymous said...

DEAD her husband matt wilcher. classic.

Anonymous said...

LOL she sound like maureen. "stop cheating on your husband matt wilcher. i'm hotter than you! please!"

Anonymous said...

"matt wilcher" is making me ape cackle

Anonymous said...

Omg she actually listened to me and made the video!! Now she's texting me out the ass asking me if I like it. Fuck.

Anonymous said...

who did you impersonate, pl?

Anonymous said...

tell her to make more! say kailyn called her a bitch and a whore! and that matt wilcher wants a threesome with zayne!

Anonymous said...

omfg even this retard knows that women take their husbints name so she assumes wilcher is matts name. love it

Anonymous said...

tell her that maureen lewis is going to steal her cheetos along with zayne

Anonymous said...

her and queen momo would be good fwends

Anonymous said...

Lol I said I was Louis. I'm the pl that discovered her but has never talked to her.

Rofflll I told her that she was prettier than kailyn and she just HAD to throw that in there. I can't breathe. I hope Kai sees it And ill tell her to make more lollll

Anonymous said...

lol ikr. even sweet insane dani knows what marriage is about. she probably assumes kai lives with matt wilcher too.

Anonymous said...

she isn't answering me quickly because i'm not pretending to be a celeb *bitchface*

Anonymous said...

She doesn't answer me quickly either as Louis. Earlier she said she had a bad connection so idk

Anonymous said...

Can a pl please download the dani Kai video incase dani deletes her current channel like the last 20?

Anonymous said...

http://youtu.be/A_AQt8kQtYw omfg which pl is posing as Kai?! Bahahaja

Anonymous said...

dani has ads on her videos. not so retarded, is she?

and i just downloaded the video.

Anonymous said...

she does? wtf? who signed her retarded ass up for adsense and set it up for her?

Anonymous said...

http://pinterest.com/ladyhoardskai/

this comes up when you google kai's full name

Anonymous said...

http://youtu.be/mFYibEG5KkE

I told her to talk about pot pies but she talked about the sunflower academy instead omg

Anonymous said...

did lorraine pop yet

Anonymous said...

omg her preaching to kai about flashing her tits and being inappropriate. oh lawd.

Anonymous said...

LMFAO DEAD AT "THREEWAY WHORE"

Anonymous said...

http://youtu.be/A_AQt8kQtYw

Telling Kailyn Marie Wilcher I'm Striaght

lmfaooo did you hit on dani as kai?

Anonymous said...

i dont think she has had her ogre baby yet

Anonymous said...

dani is queen troll supreme! this is hilarious!

Anonymous said...

ngl i keep an eye on lorraine's FB to see if she's in labor yet.

Anonymous said...

i'm fucking dying

Anonymous said...

she's not a girl person. she's a guy person! get that through your head. OKAY? BYE.

Anonymous said...

i wonder if kai has a private twitter yet.

Anonymous said...

http://youtu.be/HXCBkEK10bU

SHE TALKS ABOUT KAI'S FAS AND CALLS OUT AIDSEY

Anonymous said...

omfg all these kai videos lmfao

Anonymous said...

LMFAO BACONATORS AND MAMA WILCHER AND AIDSY i'm dying

Anonymous said...

YOUR ALCOHOL SYNDROM IS GETTING REALLY HIGH!

Anonymous said...

omgggg i'm dying

Anonymous said...

should we tinychat this?

Anonymous said...

http://media.tumblr.com/92cbeb8d51585aaf5c1fe5fd9e44ccf5/tumblr_inline_mktbedXELp1qz4rgp.jpg

lulz i just saw someone on tumblr use this as a reaction pic

Anonymous said...

Any requests for what you want her to say next? So far she's saying 90% of what I tell her

Anonymous said...

say something about momo

Anonymous said...

http://www.bubbleshooter.net/game21.php

i'm so addicted to this game. die you fuzzy little bastards! DIE!

Anonymous said...

abortion/miscarriage

Anonymous said...

get her to make a video about mooren! you know that retard will respond. =]

Anonymous said...

I told her about momo and Juan. I think she turned her phone off tho bc the messages are being shown as delivered idk. We'll see.

Anonymous said...

"your alcohol fittle is getting really high"

looks like we've got another sunflower academy graduate!

Anonymous said...

yesss tell her about maureen! make dani call her a nigger ape! maureen will get on youtube and rage in a response video.

Anonymous said...

give her keef's number and say he's some famous fag

Anonymous said...

I told Dani that Maureen Lewis is with Zayn now. So, she doesn't have to worry about Kailyn even though Zayn did make her preggers.

Anonymous said...

I told her about keef. I just told her that momo tried to fuck a whale and she was like "lol that's funny"

Anonymous said...

Someone link her to mooren's videos to give her the full experience lulz

Anonymous said...

http://youtu.be/OFq599YW34A

BLACK APE

Anonymous said...

that's the first time dani's laughed in a video i think.

Anonymous said...

lol i just called her, and she's about to make a new video about maureen eating bananas because she's a "black ape"

Anonymous said...

Lmaooo OMG who did you say you were when you called?!

Anonymous said...

lol this is hilarious, she loves saying black ape. Get her to call her a nignog and tell her to leave torre alone

Anonymous said...

o m g dani laughing at momo.

Anonymous said...

who is that crazy girl/boy? does she even know who kai really is?

Anonymous said...

nothing like a porn star with herpes!

http://25.media.tumblr.com/3d25ef5b8da50a7bf7f120007b943fd4/tumblr_mjbcru2gAP1rkst4mo3_1280.jpg

Anonymous said...

she doesn't. we're emailing/texting her info.

Anonymous said...

balls are so gross

Anonymous said...

I told her I was Joe Jonas and that Kai is trying to date me too

Anonymous said...

We should request all of the fails to Willam. i.e. Bunny, Kai, Fat Rachel, Shrek, Kayla.

Anonymous said...

Y'all ladies are getting wild. Making dani say all this stuff :/

Anonymous said...

Zayn I will vomit for you I really will but you have to do me a favor!” “you have to get me pregnant with a baby girl in order for me to vomit!” ” its true I do vomit when it comes to bad smells but I also vomit when ever im pregnant with a baby girl!” ” when I’m pregnant with a baby i do not vomit … but when im pregnant with a baby girl I do vomit!
— Dani

http://daniestyles.tumblr.com/post/43965388519/zayn-i-will-vomit-for-you-i-really-will-but-you

Anonymous said...

how old is dani??

Anonymous said...

She's 26.

Anonymous said...

"Y'all ladies are getting wild. Making dani say all this stuff :/"

ik amy

Anonymous said...

tell Kai she's in trouble Amy...

Anonymous said...

"and Iiiiiiiiiiiiiii-i will always love Kaiiiiiiiiiii"

Anonymous said...

what mental disorder does she have? all of them! she thinks she zaynes gf? the fuck. the weirdest shit surrounds kai.

Anonymous said...

Madd is too good for Kai, she needs a real women with a job and a degree like Maureen Lewis.

Anonymous said...

does booie have no businesses? just a couple houses for the socialites since they blame the economy for not getting jobs.

Anonymous said...

there are businesses, but competition. it's hard to get a job now.

Anonymous said...

anyone read Pretty Little Liars book?

Anonymous said...

Off topic PL's but have any of you got a lot of experience with Ticketmaster? I live in a shithole called New Zealand and want to buy some tickets for a concert in California. Will I need a US address for them to send me the tickets or will they just be emailed to me to print out myself? I've looked on Google and on the Ticketmaster FAQ etc but still haven't found an answer. Let me know I'd LAHHHHV to know =).

Anonymous said...

Ticketmaster lady, once you go through the purchase process there is an option to have them mailed or for you to print them at home.

Anonymous said...

Thanks =) I'm just kinda panicking in case I get shitty seats or miss out completely. Or if I find out they won't ship them to my country

Anonymous said...

don't call new zealand a shithole. :( it has so much beautiful scenery and... uh... so many sheep?

Anonymous said...

I wouldn't trust them to ship internationally even if they will. My ex bf ordered tickets from them while living in the US a couple of times and they never showed up at.

Anonymous said...

Ticketmaster has always been good about delivering my tickets to me. Except once, I drove out of state for a concert and the tickets never came. They were super helpful about it and refunded me the ticket cost and held new tickets at the box office. It was GA so it was a little bit easier to fix rather than assigned seats.

Anonymous said...

http://www.imdb.com/name/nm4990019/

lulz xmunchage has an imdb page

Anonymous said...

covergirl outlast foundation sucks so bad, it settles in everything and sits on my skin like a mask *bitchface*

Anonymous said...

http://www.amazon.com/gp/pdp/profile/A3LUTFGKE1ADX7

xmunchage amazon account

Anonymous said...

Alicia M Collinge was born in 1988. Alicia currently lives in Chandler, Arizona. Before that, Alicia lived in Chandler, AZ from 2006 to 2007.

Alicia M Collinge is related to Scott Collinge, who is 53 years old and lives in Chandler, AZ. Alicia M Collinge is also related to Mary Collinge, who is 51 years old and lives in Chandler, AZ.

Anonymous said...

Lol NZ scenery isn't that amazing, I've been here for like 8 years and wanna leave asap. The only reason I say its a shithole is because very little places ship here, and I'm scared I won't be able to get tickets =(.

Anonymous said...

we already know all of this stuff about alicia.... a pl knows her friends

Anonymous said...

maryland has at least one very successful and loved business, lisa's hair shanty. locally owned and operated for many years. lisa even hires part-time help from a local retarded girl. now isn't that slice of american pie!

Anonymous said...

you really need to control your acholic snydrom Kailyn



LMAO I AM FUCKING DEAD

Anonymous said...

you already knew it yet you spent hours arguing about her age. good logic.

Anonymous said...

email the venue & explain the situation. they should be able to help.

Anonymous said...

discussing alicia's age is the most she's been talked about in months! can you .. irrelevant!?!

Anonymous said...

we've spent arguing about worse things. you mad leesha?

Anonymous said...

anyjuan still want to send a few things to mooren? thinking of making a basket up. not just beauty items either. i think i'll throw in pasta, rice, advil, toothpaste, floss, cookies, crackers. kind of like a care package. :)

Anonymous said...

Sounds stupid. Maureen can just get a job.

Anonymous said...

she has one at the thrift store and taking care of her disabled brother.

Anonymous said...

10 hours a week is nothing. I'm sure she could get a job at Walmart or something pretty easily.

Anonymous said...

Lol depends whether or not they'll get back to me in time, they're going on sale at 10:00am PDT so pretty much in less than 8 hours.

Anonymous said...

nignogs be trickin on facebook...
https://www.facebook.com/pages/GF-Extreme-Hoe-Network/255626604549553

Anonymous said...

just buy the god damn tickets NZ lady!

Anonymous said...

i'm actually surprised she doesnt try getting a job at walmart. she could see madd all the time! but for all we know her interview was at walmart.

Anonymous said...

do any of you play cards against humanity?

Anonymous said...

is that the game charlieissocoollike and that creepy pantysniffer nerimon created?

Anonymous said...

lol idk. i think its basically apples to apples for lonely tumblr losers.

Anonymous said...

Redditors are into that game. It seems stupid.

Anonymous said...

leesha is SUPER into it. lol. sums up that shit, doesn't it?

Anonymous said...

i just played cards for humanity online for about 30 mins. its not a very funny game or at least not when you are playing with strangers online. And i came in second place. not bad for a first timer. this game is trying so hard to be funny, crude, obscene, outlandish & politcally incorrect its sad. i can see why reddit and tumblr loners are obsessed.

Anonymous said...

cards against humanity is hilarious when you play in person. i don't know what it's like online, but it is a great game for a group of people - the bigger the better

Anonymous said...

I'm bringing this game to the next family get together. Time to see who is as bad as me. :D

Anonymous said...

yeah, it seems like it would be really fun in person. too bad i don't have any friends!

Anonymous said...

Get dani going on akayderp! There's a lot of boy bands, and sf many gooroos. Fatrachel & teefrachel too.

Anonymous said...

I lahve it when dani says "any-o-who"! She def has schizophrenia, the plethora of pills listed on that tumblr were for that and bipolar.

Anonymous said...

halp! I'm pretty sure my bf is becoming one of those chubby bearded tumblr fags. He used to be in shape and shaved and now I think he's embracing the weight he's put on and he's obsessed with having a nice beard. i cant deal

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=rVVG8pHbWZ4

is this a pl?

Anonymous said...

no it's loser witch chin jackie

Anonymous said...

i think she is a pl

Anonymous said...

Why is akay so worried about guys seeing her buy pads at target ? Like girl you are not cute just basic. They are not paying you any mind.

Anonymous said...

Ngl Jen has money and talks about her parents going on an exciting trip to Peru. With all that money why does she pick Disney every time?

Anonymous said...

what does ngl have to do with your sentence? lol

Anonymous said...

and how old is she? the fuck. i can see being embarrassed if you're like...13 but when you're a grown ass woman it is not a big deal

Anonymous said...

this whole danni thing has me sf confused and i'm too lazy to read back through. is it really worth catching up with?

Anonymous said...

lol i don't think that's, this is her twitter pic, not the same person https://twimg0-a.akamaihd.net/profile_images/3436401516/c0ecd3aa092ef4655bbe52279359d253.jpeg

Anonymous said...

um yes shes insane and was pregnant by kevin jonas due to long distance sex but the sperm entered her egg

Anonymous said...

*jackie

Anonymous said...

PLs I'm bored and I've only made $14 today. I hate being self employed sometimes. When I'm lazy I make nothing. I'm almost tempted to get a lame part time job just to have consistent cash flow for when I am too lazy to work while I'm at home.

Anonymous said...

what's her twitter?

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 5000   Newer› Newest»
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...