Sunday, June 16, 2013

Kristin Smith is at is again!


Kristin Smith (born March 30, 1989) AKA "Kalel Cullen"; otherwise known as the self-proclaimed girlfriend of Anthony from SMOSH, has once again given us something to laugh about.

This week Kristin, being her usual self, has decided for the millionth time to abandon yet another youtube channel. Doesn't that remind you of someone else we know? *cough* Kai *cough*

Kalel has been through at least 5 youtube channels since she started including QueenBeeuty, KalelCullenTV, kalelnkabuki, Cozplai, cozplaisensei and Wonderlandwardrobe. If that's not enough, she has now started a new daily vlogging channel with Anthony (we'll have to see how long this one lasts)
http://youtube.com/WatchUsLiveAndStuff

You may be asking… What's Kalel's reason for leaving her current channel Wonderlandwardrobe? Well the answer is simple, because she's trying to become a "professional designer" LULZ. Have you heard anything more ridiculous? No sewing experience and no college degree… Does she really think anyone is going to take her designs seriously? My guess is Anthony will be funding this new dream of hers with factory workers from china…

Now that Kalel is the "Professional" she is claiming to be, she won't have time to do videos on Wonderlandwardrobe… Funny considering that now she is filling her time vlogging the day away with her boyfriend Anthony… And we have yet to see any progress on her "work" she is claiming to be doing in designing and sketching.

And undoubtably, her new "career path" in design is the reason for dyeing her hair back to brown. She is quoted in her video as saying that it was a "mix up and a big mess" when she tried to dye it purple.

No one is buying that story at all bebe... Wasn't she was quoted as saying "My hair makes me unique and different"????… *rolls eyes*

Kalel doesn't seem to grasp the fact that no one in the fashion industry is going to take her seriously, regardless of what her hair looks like. You'd have to be Helen Keller to want to wear anything she designs.

Give this new career path a few weeks before bebe changes her mind to become a circus performer, magician or another failed attempt at becoming a socialite. :)

3,231 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 400 of 3231   Newer›   Newest»
Anonymous said...

1:34 I didn't like the 30DS. Sooo many people get injured going it too because they don't use proper form. I prefer Chalean extreme but tbh im not a huge fan of workout DVDs.

Anonymous said...

lmfao jen packed lunches and snacks but don still stopped at burger king, like a normal person does on a road trip. jen ate her soggy hot salad. yum yum.

Anonymous said...

that's like family of four typa packing. was it in a rural place like a farm without a target in sight?

Anonymous said...

Jen is suck a toddler when it comes to packing and her snacks.

Anonymous said...

jen does entirely too much for 2 people. that's why she's never having kids. she would never go anywhere because not enough packing in the world will prepare her for all that might happen with kids. she'd need a van and the back would be jam packed with every little thing she might need.

Anonymous said...

The duggars pack the same amount of stuff as jen and they have 22 people not 2. ._.

Anonymous said...

whyyyyyy does she treat winnie like a baby? winnie doesn't need TWO of those stupid dog-sized hamster bottle stands, grooming supplies, treats, portioned food, toys, etc etc in an entire bag for herself for a trip. winnie needs to be put down since she's too damaged to be saved, and jen needs to restart with a new dog that she treats as a dog and only has like 10 supplies total for it. winnie has as much shit hoarded in that house as a toddler.

Anonymous said...

you forgot to add *CLUNK*...

Anonymous said...

Am I just a fattie or isn't the fun part of a road trip about letting yourself eat greasy fast food and sweet gas station treats? LOL, Jen is doing it WRONG.

Anonymous said...

the thing i hate most about jen is how wasteful she is. she and don waste as much as 10 normal people.

Anonymous said...

especially plastic baggies. no risk of ziplock going out of business as long as jen is around.

Anonymous said...

wtf http://instagram.com/p/aoT3zry7fI/#

Anonymous said...

Vera Bradley bags to pack the dog stuff--classic Jen.

Anonymous said...

There's no room for children in that car lmfao the only thing missing is Jen's carseat.

Anonymous said...

she took a pic of winnie's bag

http://instagram.com/p/ajOg8wy7Ss/

and then her and don's bags

http://instagram.com/p/ajMyVyy7QK/

all that for 2 days.

Anonymous said...

the bag itself is vera bradley and then there's more vera bradley pouches and makeup bags inside there with winnie's toys and grooming shit.

Anonymous said...

What grown man reads/listens to fan fiction. Don is so weird

Anonymous said...

in some of jen's instagram pics it looks like she'd be fun to hang out with. in others her neurotic OCD is showing and she seems like a freak.

Anonymous said...

http://instagram.com/p/Zbiq7sy7SF/

lol does the winnie. still laughing at that.

Anonymous said...

they are sf lame, boring, vanilla, and need to fuck off of youtube too.

Anonymous said...

My boyfriend and I go on road trips probably once a month or so, and he would bitchface so hard if I packed that much shit and planned it so meticulously.

We usually stay 2-3 days when we go somewhere, and I pack a small bag for our outfits and toiletries and a backpack for our electronics and I bring our little dog bed for the car and his bowls and some food.

There is just NO excitement in Jen's life. She schedules and plans every single thing. I bet her mcflurry was the only spontaneous thing she did in that whole day, and it was cause for a vlog and instagram.

Anonymous said...

pl's do any of you hate your bffs boyfriend? He treats her like shit and walks all over her, and she accepts it. Idk how to talk to her about it because she gets defensive immediately. I'm gonna wind up losing this friendship... Wtf can I do?

Anonymous said...

How does Jen even allow herself those treats? She's so neurotic it seems like it would keep her up at night

Anonymous said...

time to take the jen discussion over to GG. most of the real pl's dont even give a shit about jen. first we defend her against GG and now suddenly we hate her? yeah i dont think so

Anonymous said...

jen's instagram is so lulzy. you can tell she is super meticulous about what she posts, even takes the time to watermark every image.

Anonymous said...

fuck off fail troll. always trying to dictate the chat, AGAIN for the 50th time. you can go to GG and go right to the kai thread if that's all you want to read about. every single time jen is mentioned this raging retard comes along.

Anonymous said...

ikr it's the same cunt every single time. PLs don't care about jen but everyone is talking about her? you're the only one who doesn't care tbh, you can stfu and scroll by.

Anonymous said...

i really dont get why anyone tries to control the conversation. its the fucking blog idk about you guys but nothing bothers me enough that i have to comment about it like that lol time for a hobby bb

Anonymous said...

normal PLs scroll by and ignore what they don't want to read. this weekend when i caught up there was so much boyfriend crap and other personal topics and i just ignored it. some raging cunt always has to speak up and rage because she doesn't like it. the blog must cater to her! she must be on here 24.7 and thinks she's talking with her girls and this is her personal blog.

Anonymous said...

i bet a tinychat loser is the one raging about what's being discussed. she's used to controlling the 4 people in the tinychat and easily changing the subject when she doesn't like it.

Anonymous said...

pl's do you think its possible to be overweight but in shape? I've gained weight in the past 2 years since leaving hs and decided to work out and eat better again, i have only lost like...5 pounds but i can tell im a lot more muscular and have more stamina. diabetes and hormone disorders run in my fambly so at this point being super healthy means more to me that being super skinny

Anonymous said...

people can't change their minds about jen? they always bring up the blog used to like jen and defend her against GG. no, more like GG did and still does overexaggerate everything and acts like jen is committing crimes. jen has gotten annoying now that she thinks youtube is her job and she's way too comfortable in front of the camera and thinks her viewers are her friends.

Anonymous said...

you're fat, smellen

Anonymous said...

jens neurotic as hale and i think its funny

Anonymous said...

jen is a kai with money and good orthodontia. eventually averyjuan will be disgusted with her toddler snacks, wasteful spending, and rere makeup skills. her defenders are just a bit slow to recognize this.

Anonymous said...

and don joined youtube recently, which just showed how sheltered and weird those 2 are.

Anonymous said...

laughing at the girl on jens instagram that asked for a how to pack for your dog video

WEALLY

Anonymous said...

yeah don joining in on youtube and being a complete attention whore and ranting about h8rz and defending his sweet wifey made everything worse.

Anonymous said...

they lost me after their little boston bombing pretentious text conversation that for some reason needed to be put up on her instagram

Anonymous said...

Ugh i hate how Michele is already giving her bb the princess treatment/label.

Anonymous said...

jen's brother lives like basic middle class.

Anonymous said...

averyjuan will stop defending jen eventually--her weirdness shows through more and more with each video. don is just plain nerd weird and you get that in less than 10 videos.

Anonymous said...

http://instagram.com/p/aoT3zry7fI/#

http://instagram.com/p/WSyEcfy7VO/#

http://instagram.com/p/Vm0Wf4S7bZ/#

jen can't eat on camera because it is too phallic. WTF do you make of these pics? imagine the bj for don with all that ordontia.

Anonymous said...

jen's brother is poor. in her vlog didn't she have bags of stuff for her brother and SIL? like "donated" stuff she doesn't want anymore?

Anonymous said...

Jen prepares the toddler snacks and then buys a McFlurry to refuel. She had to get the taste of the sour hot salad out of her mouth.

Anonymous said...

as soon as a yter announces she's pregnant, i'm out. i literally cannot care about some stranger's miracle of life moment that lasts til the kid is in school. SHADDUP ABOUT YR DUMB KID NO1CURRS.

Anonymous said...

I lahve that don picked out the father's day gifts--liquor. *hick*burp*

Anonymous said...

who's baby bumpin nao?

Anonymous said...

Jen doesn't like road options for lunch but orders a McFlurry. Derp.

Anonymous said...

lol'd at "needs constant reteaching."
ain't it the fucking truth! how many times has kai been told to do a makeup technique (patting on e/s, instead of swiping) or how to properly hold her fucking hand behind an item? she seriously cannot retain information. i would say she needs to re-do the 40 hr course because she's probably forgotten everything, but that was shit anyway. she needs to go to a proper mu school. not that any of this matters since she gave up her mua dreams the second madd came into her life. foreverapathy. no more goals in life.

Anonymous said...

I've never seen a depressed dog in my life until Winnie. In the recent vlog when she points the cam to Winnie near the car she just looks sf empty. Worse than Bella.

Oh, and the amount of shit she packed for a 2 DAY TRIP is absolutely fucking ridiculous. Imagine if she had a baby, the amount of extra shit she'd "need." I hope Winnie is her only "child" she plans to ever have. I feel like she'd have daily nervous breakdowns because babies don't go according to schedule/plan.

Anonymous said...

her brother is sf dumb in the vlog when he shows the planes.

jen: what is this:
him: uh..... it's.... uh.... uh... UM uh.... uhhhhh.... uhh....

like holy shit rere just say idk or a DAMN PLANE U BUILT IS IT THAT HARD

Anonymous said...

Don = Madd
Winnie = Bella
Hoarding = Hoarding
Enabling families = Enabling families
Zero friends = Zero friends
No style = No style
Crappy diet = Crappy diet
Dumb = Dumb

JEN = KAI

Anonymous said...

jen reminds me of kai sometimes but she's obviously a few steps up from her. the one thing idg is that she constantly needs toddler snacks with her. she'll be going to target or something and she'll pack herself a rere snack pack. how long do you plan on being there for?

Anonymous said...

3:37 clunk to you! bloody brilliant.

Anonymous said...

everything she does takes half of forever, but honestly i think she needs to keep herself busy so she invents tasks

Anonymous said...

jen is a kai. st. louis is a metro area filled with plenty of grocery stores, targets and convenience stores, but jen packs like she's moving to the frozen tundra without another meal in sight. as long as she's traveling with don, there will always be a meal in sight.

Anonymous said...

without the overexercising, shopping and packing wut would jen do to fill her day? preschool and naptime!

Anonymous said...

So I broke up with my boyfriend and then at first he was trying to get me to change my mind and then I was like no its not working out. Then he started agreeing with me and saying its best we go our separate ways cuz I can never be the way he wants me to be. Like wtf? How do you go from begging someone to stay with you to 10 min later being ok with the break up?
Do you guys think he was acting like he was ok with it cuz he was hurt?

Anonymous said...

who fucking cares?

Anonymous said...

who says plump up their collection? Jen.

Anonymous said...

donate to charity = give to my brother and his family.

Anonymous said...

Jen needs to stop shopping for clothes at Target. She has money, use it.

Anonymous said...

jen wants to buy new shoes quick somejuan send her the link to ingrid, elle and tiffleno's videos.

Anonymous said...

ugh PLs my good friend's ex bf is looking sooooo good lately. i want to jump his bones but that would be thuper shitty of me since they recently broke up and had been going out for years.

Anonymous said...

ask for permission first!

Anonymous said...

where did the clunk thing come from?

Anonymous said...

lol she would never. she was one of those super obsessive/need gfs and that would not go over well. i think it would so hot if we snuck around and hooked up but that would only end up badly too. oh well!

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=MdPwPWLAXwA

Anonymous said...

4:14 Your meetups would be hot. But you can't tell anyjuan about it so wut's the point? If you're horny, go for it.

Anonymous said...

i used to genuinely feel bad that people hated on jen because she seemed nice enough, but shes just been getting weirder and weirder.. and shes so fucking delusional. and winnie ISNT FUCKING CUTE. i cant just imagine her entire family constantly rolling their eyes while jen expects everyone to treat winnie like a child

Anonymous said...

i still rage when jen refers to herself as a ~~busybee. like, just because you feel the need to pack all your food into 100 cal packs does make you busy ffs

Anonymous said...

so many sephora by opi polishes on sale at sephora.com for 50% off. where to start?

Anonymous said...

Jen is a busy bee because she tells her friends. That makes it so. Jen bought a bee necklace, yes more dainty joolery for summer. and put a tacky as shit leather strap on her $800 LV wallet.

Anonymous said...

PL, I love being single. Breaking up with my loser bf was the best thing I've done for myself :)

Anonymous said...

weenie reminds me of a bug. she has weird eyes.

Anonymous said...

wut eyes? all i see is a wall of hair.

Anonymous said...

*CLUNK* is from old lady debra aka regal_GG

Anonymous said...

fatrachel dat you girl?

http://i43.tinypic.com/2zzs0sy.jpg

Anonymous said...

where is fat kai today? why is she so quiet? still raging about being called out 100 times yesterday? she always goes into hiding when she made a fool of herself.

Anonymous said...

Kai reminds me of a character that might be recurring on MadTV in the nineties. Think a mix of Stuart and Dot.

Anonymous said...

lmfao omg stuart and dot, i can totally see it though

Anonymous said...

I miss MAD TV cause SNL sucks.

Anonymous said...

IM DEAADDDD this quote popped up on a blog i read that is completely unrelated to youtube and all the youtube freaks :(

Bigger girls can wear whatever the fuck they want. You have absolutely NO right to tell other women what they should be wearing for the benefit of YOUR comfort level. If a woman who is bigger feels comfortable wearing the skimpiest outfit she can possibly put on, AWESOME! It is absolutely NOT your problem; it is absolutely NOT your place to tell her otherwise.

— Rachel Whitehurst - RE: Big Girls in Costume

Anonymous said...

aww fat rachel is a fat girl role model now! she better not lose weight or they'll turn on her.

Anonymous said...

Kai and Rachel can fuck off saying 'bigger' and 'plus size'

Fat. You are fat.

Anonymous said...

http://www.reddit.com/r/DesignMyRoom/

Love lurking people's places

Anonymous said...

i have the worst pms and all i want is some greasy pizza and garlic bread

Anonymous said...

Maureen Lewis
4 hours ago
After all that happened yesterday, I am just going through today just waiting for the next bad thing to happen because I just know it will happen eventually even though things have been okay so far. I am just thankful that nothing too bad has happened, but of course I am not expecting that to last. The good news is I realized that I had a metal pot sitting on the microwave and I thought to move it and then it stopped making that sound. So hopefully the pot was just causing that sound and maybe the microwave isn't going bad. I also decided I am going to get rid of most of my stuff and I put it all in one area of the room separate from what I want to keep. I still don't know how I am going to get rid of it and it's still suffocating having it all here, but the idea of getting rid of it is at least making me feel better. I feel like things would at least be more manageable for my brother and I to both live in this place if most of the stuff is gone.

Teresa Japanesa Lewis If you expect bad things to happen, bad things are going to happen. I know it's hard sometimes, but try and be more optimistic!
3 hours ago via mobile

Anonymous said...

so even after reading some pl's are going to call aps on her she still posts her eeyore updates? i guess she really does want them to come in and take control

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=FZQHcbuGavc

=Get ready with me Gold eyes & coral lips=

OMG bb girl's face. ;[

Anonymous said...

i have the worst pms and all i want is some greasy pizza and garlic bread

watch kai's new pizza face video and you may just be satisfied!!

Anonymous said...

still smdh that momo thinks driving around looking for a house with a sore shoulder is such a damn accomplishment. what a trooper!

Anonymous said...

lmao was her showing the highlights an excuse to show off her freshly washed hair?

Anonymous said...

did the herbalism also give her that herpes?

Anonymous said...

I think her sun damage and age spots look worse than her lush breakout if im being honest

Anonymous said...

22:55 is this real life?

Anonymous said...

i did not realize this was 22 minutes. no ty kai.

Anonymous said...

lulz wow.

its fathers day but MOAR IMPORDANTLY TRUE BLOOD!

Anonymous said...

why can't this kunt turn off her phone in the first place.

Anonymous said...

lol 22 minutes, fuck off kai. also who is she stealing the title from, especially with those = at the end.

Anonymous said...

shannon?

Anonymous said...

lol yup mama hosed bbwhale down and washed her hair. yesterday everyone was saying kai is a dirty greasy pig. no wonder she was gone all day, mama was working to make bbgurl presentable.

Anonymous said...

lol she is bitching about lush the entire video.

Anonymous said...

guess natrule ith'nt always better *bitchface*

still fucking bitching about lush 8 minutes in, give me a break

Anonymous said...

dem fas faces

Anonymous said...

holy shit her face

i'm like 99% positive this bitch is using baby oil on her face too. with spf your face should not get so spotted from the few times of being outside like that. and it's probably why her dumbass is breaking out too.

i will laugh if she gets skin cancer. it's her own dumbass fault

Anonymous said...

kai is so god damn pressed about lush now since she convinced herself that's what broke her out. it's not even that ffs, she is sf retarded.

Anonymous said...

im not understanding her bronzer placement at all....its almost going vertical down her fat potato cheeks

Anonymous said...

ikr? and he comment about skincare making your skin worse before it gets better but shes just NOT okay with that *bitchface*

Anonymous said...

lol kai's dad has to go see HER on father's day.

Anonymous said...

30DS is alright. burn fat, boost metabolism is a lot harder and the results from that are faster imo.

Anonymous said...

the natural lush products broke kai out. not her greasing herself up with baby oil, not her caking on thick layers of makeup, not her using dirty beauty blenders and brushes, not her eating greasy fatty shit, not her sleeping on dirty sheets, not her not washing her hands then touching her face, not her greasy hair she washes once a week, not her not washing her face and only using makeup remover wipes, not her showering only once a week.... nope. lush did it.

Anonymous said...

the breakouts were only on one side of her face. It was either the new unwashed bedding and sleeping on greasy hair or her cell phone (she probably doesnt disinfect it regularly). shes such a rere

Anonymous said...

"like these are kinda deeper pimples" - which only supports the pls' explanations that those have been brewing for a COUPLE WEEKS before you see them! GOD KAI, YOU ARE SO STUPID!

also, you can reeally see how her teef have shifted in this video. smh.

Anonymous said...

oh my fucking word, 1:40 is beyond fucking creepy, she's staring right into the camera with those soulless dead eyes like she's going to suck your soul through those black holes. jfc.

Anonymous said...

wtf is she on preaching about how clear her skin has been? we're not fucking blind she has pimples all the time

she is the worst. all she does is throw people under the bus and blame everything but herself

Anonymous said...

her teeth are a disgusting shade of yellow. she's not brushing her teeth either. she is so lazy.

Anonymous said...

how the FUCK does Kai have those huge bags AND dark circles under her eyes when she wakes up at 3pm and does nothing all day every day? worst genes.

Anonymous said...

lmao just watch 17:17 - 17:32. wtf

Anonymous said...

kai doesn't even have her real skin showing. she paints on an entire mask. her skin is that gross blotchy marked up pale white, then she paints on the darker foundation and covers everything up. she sits there for 2 minutes painting that shit on.

Anonymous said...

I just have to address a couple of things here.

I was catching up and found the following statement from so called pretty ladies:

Kai definitely either has some form of autism or FAS. Mama and Papa may not be the most attractive people, but they are both good looking and more importantly, symmetrical. They obviously have good genes and combined, they should have an AT LEAST normal looking child. I've seen far uglier couples have very attractive families.

He could totally get the business if I was drunk, super horny, and he paid for my dinner and all my drinks.

am I the only PL who fins Kai's dad attractive? I think he is decent looking for a man... it is unfortunate that kai got a lot of his traits though being a girl, much less flattering...


That is vomit-inducing verbal diarrhea from an escaped mental patient. Immediately stop what you are doing and sterilize yourself with a rusty knife.

Anonymous said...

Dicknoseleno's $20 makeup challenge proves that the bags under her eyes are the reason she always had on foundation before she starts filming yeesh

Anonymous said...

what kai put on her forehead is what a normal girl can use to cover her entire face. she uses so much product and that's why she's buying new foundations weekly.

Anonymous said...

smellen you left those comments. you can stop. they're written exactly like the one you just left. nice try.

Anonymous said...

pull that eyelid.

Anonymous said...

does she not realize you can tell when someone doesnt brush their teeth regularly? probably not because she cant...and of course she assumes everyone else is of equal intelligence.

when someones teeth are yellow from age, smoking, or drinking wine/coffee/tea theyre an al over shade of yellow. hers is darker yellow in between her teeth and around the gums = her not brushing regularly

Anonymous said...

LifeOnTheRox 9 minutes ago
I'm pretty sure your breakouts has to do with you tanning and going to the pool everyday. And the amount of freckles on your face has increased also due to the sun. I suggest you wearing an oil free sunscreen and stay away from all that baby oil or tanning oil you're using or just stay away from tanning in general. 
Reply · 2


ForeverKailyn 5 minutes ago
I've been tanning for years and I use the same sun screen since last year...right after I used the lush cleanser the next morning I had all these breakouts
Reply · in reply to LifeOnTheRox (Show the comment)


lmao kai is still using the same spf shes had for at least a year. umm maybe by a new one you dumb fuck? that shit's probably rank. love how she didn't say anything about the baby oil either

Anonymous said...

she doesn't even use SPF. she slathers her fat self in baby oil. she's always greasy as fuck in her outdoor selfies and that's why. kai is always lying.

Anonymous said...

loolaluppe
I don't wanna sound mean or anything but the time you spend watching all these shows you should go to the gym or something.

ForeverKailyn
I dont watch them all at one time I DVR them

Anonymous said...

i wonder if you push your finger into kai's pizza dough-ball cheeks if it's all squishy like those toxic chinese jelly toys you can get from gumball machines or if it's solid like bone? it's not like she has massive horse teeth like bunny. what exactly is under all that face flesh?

Anonymous said...

lol this like "theres no room by the window THERES NO ROOM!" 2.0!

"its the LUSH i know its the LUSH!" she's utterly convinced herself the NATURAL skin care is BAD. but keep piling on all that foundation and eating all that shitty food tho! =]

Anonymous said...

oopth, *this IS like

Anonymous said...

time to thumbs up all the good comments and thumbs down kai =]

Anonymous said...

http://87daysbefore.tumblr.com/post/53213902996


wtf is she doing to her hair? holy fuck.

Anonymous said...

dying at the comments on kai's video. she's raging at everyone correcting her. she is so pissed and doesn't want to seem like a dumb ass.

I KNOW IT'S FROM LUSH I KNOW! SOME PEOPLE ARE ALLERGIC I KNOW IT'S FROM LUSH THE VERY NEXT DAY MY SKIN WAS BROKEN OUT I KNOW IT'S LUSH! I KNOW THAT!

Anonymous said...

i want to dissect kailyn and make artwork out of each of her defining body parts. i would make a canvas with her eyeballs and brows and so forth

Anonymous said...

fat rachel must have read the blog last night

Anonymous said...

I thought the brassy blonde looked better than that patchy red actually. i just didnt see why it went up so far

Anonymous said...

fat rachel is worse than kai. she lurks the blog now and the IG comments got to her so she ran to change her hair.

Anonymous said...

LMFAO this fucktard

WomackPhotoKCMO commented and liked 1 month ago

I just don't understand the negativity towards Kailyn. She is trying to give information; if you don't like it...go to another channel. She has been nice enough to come back after taking time off because of people that think being mean to someone, while nestled behind a keyboard, gives them some sort of power. Disgusting.

LOLOL WHAT?! You know this idiot weighs 950 pounds, collects disability and surfs yt all day. her brain has obviously rotted away

Anonymous said...

Kailyn is a selfish asshole, she didn't come back for anyone but herself

Anonymous said...

http://25.media.tumblr.com/684eecc3c5a3f674a163bae95c7aeeff/tumblr_mojxe5nvEm1qzjpdco1_500.jpg

lulz her hair still looks like shit

Anonymous said...

i bet fat rachel wishes she left her hair alone. she keeps making it worse

Anonymous said...

if she made her whole hair blonde it would look good. that gothic red is for fat posers

Anonymous said...

her whole hair. all of it.

Anonymous said...

kais stache is coming back =)

Anonymous said...

am i the only one who doesnt think that looks that bad? i dont watch her or know who she is, so im unbiased and only can say anything about her hair.
inb4 Hi (who that girl is)

Anonymous said...

gothic red?

Anonymous said...

Kai is trying to be a passive aggressive retard again. Commenting like mad to all every hater. I smell a hiatus or pity vlog coming on.



NeedsMoreTry 19 minutes ago
You get uglier by the day.
·
ForeverKailyn 10 minutes ago
Then stop watching me and gtfo! :)

Anonymous said...

C Blengino 10 minutes ago
You can't suck your cheeks in, can you
Reply · 3


ForeverKailyn 10 minutes ago
Yeah I can


LMAOOOOOOO

Anonymous said...

lmfao kai is sf mad from all the comments yesterday so she's trying to be sassy and bitchy today.

Anonymous said...

ForeverKailyn
My skin was clear before using the lush skincare items so I think it was lush and i've been using dermablend for awhile and i'd go months without breaking out

When in the past 2 years has she gone MONTHS without breaking out

Anonymous said...

when she's not bothered she just deletes and blocks. bbwhale is mad

Anonymous said...

omg im eating ANOTHER 60 second M&M cookie. i need to stop

Anonymous said...

http://tinypic.com/r/2poxogk/5

Anonymous said...

this lush haul has been a fiasco. first she begged people for days to encourage her to return it, now she's mad because people won't stop implying maybe LUSH didnt break her out. sorry foreverretard, you just look like you need lots of help so people are obliging.

Anonymous said...

why does that awkward ogre even bother with contour? her 40 hr make up instructor tried to highlight on he face chart where to contour and basically circled her nostrils and gave up

Anonymous said...

"a little blue in mah liiiife" *dead stare*

Anonymous said...

She's forever begging for opinions and telling people to comment down buh-low but now she suddenly 100% knows what shes talking about and doesn't need to hear it from other people

Anonymous said...

"http://tinypic.com/r/2poxogk/5"

http://2.bp.blogspot.com/_W90V87w3sr8/TN4c0WSX8cI/AAAAAAAAALs/hIVPPDNlTmA/s1600/ChipmunkEastern06.jpg

complete with confused dead stare and brown bronzer streaks

Anonymous said...

she doesnt even bother to sit up for her selfies anymore. that is just lazy


http://instagram.com/p/arVwT3pm4o/

Anonymous said...

That's the strangest bronzer placement I've ever seen. its just slapped up and down her cheek/jowls

Anonymous said...

that is definitely kai's spirit animal. 7:29

Anonymous said...

ugh her chest is starting to look like mamas. why chest of all places to slather baby oil? Id rather tan my legs or something

Anonymous said...

jen is a kai with money and good orthodontia. eventually averyjuan will be disgusted with her toddler snacks, wasteful spending, and rere makeup skills. her defenders are just a bit slow to recognize this.

you mean like you were, dumbass?

Anonymous said...

^nah. i have original jen hater cred. stahp projecting, slow pl.

Anonymous said...

^nah. i have original jen hater cred. stahp projecting, slow pl.

wtf are you here to respond within 3 minutes, fail troll? and we all saw you here sucking jen's clitoris because you thought it mad GG rage, so you can stop now

Anonymous said...

ooh what polishes did everyone hoard from sephora? i need idears

Anonymous said...

fucken poor nigers have boughten up all the purdy colorz

Anonymous said...

lol omg. my mom is over rn and i asked her if she wanted to stay for dinner and she says idk turn on tv guide i need to see if my shows are on. so i do it and then ask what the shows on

The Fosters and Twisted. My mahm is a Kai

Anonymous said...

because kai watches tv with her best friend 54 year old lisa

Anonymous said...

LOL Kai's new video.

"Make sure you get your neck..."

and then she realized she's not doing a tutorial, but a get ready with me. then she starts laughing like a tard about something else.

LOL.

I cannot.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FZQHcbuGavc#t=209s

Anonymous said...

she kept talking like she was doing a tutorial and it pissed me off the entire time

Anonymous said...

My polishes.

Chest-Nuts About You
Violet's Just Get Married
What's Your Sign?
Seriously, It's A Naan-Issue
Not Your Average Turquoise

Anonymous said...

her eyes look bruised ugh

Anonymous said...

wtf is she so obsessed with this new trick she learned of "shaping" her eyeshadow with a qtip dipped in makeup removed? it still looks like a disgusting mess, you fat, smelly ogre.

also dead at the vertical buhronzer. well done, kai.

Anonymous said...

http://instagram.com/p/arVwT3pm4o/#

her chest looks so leathery! foreverskincancer!

and i cannot with her jaw fat bouncing all around when she's pouncing on her foundation. vom.

Anonymous said...

My 60 year old mother has a younger looking chest

Anonymous said...

her latest video has as many likes as dislikes fucking fail as usual

Anonymous said...

she keeps whining about her breakout but should she really be slathering 8 layers of heavy duty tattoo coverage foundation on open sores? this dumb ass cunt

Anonymous said...

i cant get over jen's shoulders. idk what it is about them that look...off?

Anonymous said...

bbgurl gives me nightmares. stop doing that, you rere! there's no reason for opening your eyes so wide!

http://oi41.tinypic.com/2s6m16u.jpg

Anonymous said...

omfg look at this inbred freak. i cant believe he's not from MD

http://www.huffingtonpost.com/2013/06/17/catholic-mass-shooting-utah_n_3452993.html

Anonymous said...

pls - when you get the flu, do you do things like stop showering, eat crap food, and let the dishes/trash pile up? i'm sick and ijdgaf rn.

Anonymous said...

yes. if im like 1 times out of 5 my bf will think to do it for me, but most of the time I am making up for like a week of cleaning by the time i feel better

Anonymous said...

*If I'm lucky hur durr

Anonymous said...

Kai is such a FAIL GURU, 23 years old and still talks about loser teen shows and her sloth life.

Anonymous said...

Does Kai watch EVERY show thats out?

But don't worry, she DVRs them...she doesn't watch them all at once!

Anonymous said...

Ape cackling at "skinconepuh" and "weirdandpizza" screen names on her instagram comments. Rere replies to both of them with no clue that they are making fun of her. =(

http://instagram.com/p/aoXq_tJm9d/#

Anonymous said...

You mean every show that's geared towards 13 year olds and lesbians ? Then yes.

Anonymous said...

pls - when you get the flu, do you do things like stop showering, eat crap food, and let the dishes/trash pile up? i'm sick and ijdgaf rn.

Take a nice bath or shower bb, it'll make you feel a little better.

Anonymous said...

never gotten the flu, but i assume i'd just be going back and forth between the bathroom and my bed, and not eating much or doing much else. not doing a whole lot of housework is understandable, but i think a shower would make you feel refreshed (and the toilet's nearby, just in case you get sick).

Anonymous said...

i cant get over jen's shoulders. idk what it is about them that look...off?

Jen's tops are too small that's why her shoulders stick out

Anonymous said...

yeah, she has muscular shoulders but thats not even the problem. she buys shit a size too small and i have no idea why

Anonymous said...

where did the skincopuh joke originate? :)

Anonymous said...

when is moar coming back?

Anonymous said...

does jen know about the blawg?

Anonymous said...

Doubtful

Anonymous said...

lmao over all the pressed hoarders who couldn't buy a $5 birkin on ruelala today. also hoping there will be an apology sale so i can hoard a little myself. =]

«Oldest ‹Older   201 – 400 of 3231   Newer› Newest»
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...